FANDOM

Buddy

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Ismeretlen

Halála ideje:

2004. Október 12.

Halála helye:

Colorado, erdő

Buddy Colorado egyik lakója, akinek felesége Darcy Benson, közös gyermekük pedig Sam Benson. 2004 október 12-én a fiával megy ki a helyi erdőbe vadászni.

Űrlények

Az égből egy predator hajó csapódik a földnek, Buddy és fia pedig elmennek megnézni. Csak ott jönnek rá, hogy a gép nagyon nem emberi eredetű, ezért futásnak erednek. Nem sokáig tudnak futni, mert az elszabadult arctámadók körbeveszik őket. A sűrű növényzet miatt nem látja a gyorsan mozgó lényeket, egészen addig amíg az egyik arctámadó feléje nem ugrik. Buddy a puskájával eltalálja, ennek azért nagy ára van: a sav lemarja a férfi egyik karját. A mérhetetlen fájdalma nem tart sokáig, ugyanis egy másik arctámadó sikeresen megfertőzi, ahogy a fia sem kerüli el ezt a sorsot.

Új élet születik

Még ezen a napon megszületik belőle a mellkasrobbantó, utána a fiából, ők az elsők akik életet adnak a szörnyeknek a város lakói közül. A rendőrség keresni kezdi Buddyt és fiát, de nem találják meg őket, ugyanis Wolf az éjszaka folyamán a lebontóanyagával tesz róla, hogy semmi se maradjon a holttestekből.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás