FANDOM

Ellis

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Foglalkozás:

MAX technikus

Apja Jack Ellis. Fiát szégyelli gyengesége miatt (Ellist kiskorában verik a többiek). Apja 6 évvel korábban meghal, mielőtt Ellis a Berserker egységbe kerülne.

Hunter/Killer Nemesis

Olyan akár egy kisgyerek, félénk. MAX technikus és feladata karbantartani a MAX egységet. Azért jelentkezik MAX technikusnak, mert a toborzóplakát szerint: mentális stimuláció, robotika és szintetikus javítás terén a technikus gyakorlati tapasztalatot szerez. 20 bevetésre szóló szerződést köt a Weyland-Yutanival. A Hunter/Killer Nemesis csapatba kerül 24 évesen, Eric Izzard koloncként néz rá, mondani sem kel, hogy Ellis nem kedveli a parancsnokot.

Tűzkeresztség

Első bevetése három héttel az érkezése után zajlik le a Traonon. Élvezi, hogy ő kapcsolhatja be MAX-et és hogy része lehet az akcióban. Egy nappal később Lara jelenti az akciósoknak és neki, hogy nincs pihenés, újabb bevetés jön. Csak Ellis az egyetlen, aki alig várja, hogy megint harc legyen.

A csapat a Station 949-re érkezik. Az akciósok és Lara megy át egy relét letenni a kommunikációs teremben. Mikor visszatérnek, a nő elbeszélget a technikussal, hogy ki miért is van itt. Mindenki azt hiszi, hogy az állomást a nagy fertőzöttség miatt szétatomozzák, vagy bevárják a többi Berserker egységet. Másnap derül ki, hogy erről szó sem lehet, a Nemesis legénységének kell behatolnia a fészekbe (a W-Y Trader naplójának letöltése a titkos cél). 13:00-kor lemegy az eligazítás, ahol kiderül: Ellisnek is az akciósokkal kell tartania, hogy manuálisan kapcsolja be MAX-et.

Ellis fél és ideges már a tudattól, hogy alienek közelében kell lennie, még ha az akciósok megtisztítják előtte a helyet.

A megmentő

Ellis2
A kommunikáció elszáll (Lara majd helyrehozza), az akciósokat pedig legyőzik a xenok (Anton Pulaski meghal, Martin Jess és Wesley Acchord Teape a fészekbe kerül). A MAX pilótája meghal, ezért Ellis vállalja, hogy ő maga száll bele a gépbe és irányítja a fémmonstrumot (Lara hiába ellenkezik). Ellis beszáll a gépbe, azzal kockáztatva magát, hogy kisül az agya, mert nincs implantja. A kezdeti nehézségek ellenére egyesül a géppel és elpusztítja a fészket, megmentve Jesst (Teape már fertőzött).

A napló letöltése után MAX/Ellis fedezi Jesst, miközben a dokk felé tartanak. Igen ám, de Eric parancsba kapta, hogy nem lehetnek túlélők, ezért a duónak halnia kell. Ellis már kezdi elveszíteni uralmát a gép felett, már nem is tud beszélni, annyira nehezére megy. A helyzetet Lara menti meg, aki elintézi Ericet és a siklóval kimenti a duót a robbanás előtt.

Jess, Lara és Ellis marad csak életben. Az állomás felrobban, a siklóban csak három napi levegő van. Ellis az akcióban egy királynőt, 122 dronet és 47 parazitát ölt meg.

Megtalálva

A sikló levegőellátását sikerül meghosszabbítani. Ellis 6 órán át sugározza a segélykérést, amit fognak. A Bhundan levő W-Y állomás hajója bevontatja őket a telepre, mindezt 11 óra alatt. Karantén alá helyezik őket, amíg Lucas Briggs meg nem érkezik (fegyveresek állnak a siklónál, nehogy a három ember megszökjön). Briggs először kérdezni, majd vallatni kezdi a Berserkereket, mindezt azért, hogy megtudja hol van a W-Y Trader naplója. Briggs nem hiszi el, hogy az is megsemmisült, ezért tovább vereti Jesst. Az állomást a predatorok időközben megtámadják. Briggs és Nirasawa elmennek, Lara könnyedén elintézi az őrzésükre bízott őrt.

Megint a MAX

A három túlélő elindul, hogy feltöltse a siklójukat, de egy predator rájuk támad. Ellis üzemanyaggal lelocsolja a Jessre támadó vadászt. A yautja álcázóberendezésének szikrája meggyullasztja az üzemanyagot, robbanást okozva. Az eszméletlen Jesst Lara és Ellis viszik arrébb. Az állomás megdől és mindenki lezuhan. Ellis szándékosan elszakad a többiektől és beül a MAX-be, hogy így legyen segítségükre ha bajba kerülnek. Mióta először ült a gépben, megváltozott a gondolkodása, MAX-et élőlényként kezeli.

Elkezdi megkeresni társait, akiket predatorok és alienek vesznek körül. Ellis/MAX 14 predatort és 24 dronet pusztít el, a későbbiekben segít a kis csapatnak eljutni a predatorok hajójához, Machiko Noguchi is velük tart (ő majd leáll párbajozni egy predatorral). MAX/Ellis az út során még két predatort és 15 dronet öl meg. Egy plazma lövedék eltalálja a hűtőrendszerét, így Ellis megsülhetett volna, ha nem szedik ki. A csapat eléri a hajót, Ellist kiszedik és ellátják, a helyére a fertőzött és eszméletlen Briggs kerül. A három Berserker és Noguchi hajóval elhagyják a bolygót.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás