FANDOM

A Cerberus szektorban található bolygó, aminek nagy része víz. A 23. század első felében már emberlakta. Moszat termelésből élnek az ott élők, egyetlen ismert városa van, amit a tengerre néző kapu felől lehet megközelíteni, illetve leszállópályája is van, ahol akár egy Dropship is landolhat. A városon kívül hatalmas kiterjedésű moszatmezők vannak, amiket búvárhajókkal ellátott emberek takarítanak be.

Harcmezővé válva

A Bug-Men megakarja hódítani ezt a világot az alienek segítségével, de nem sikerül, mivel egy szakasz tengerészgyalogos érkezik meg. Az alienek támadását visszaverik (Herk Mondo is besegít a védelemben). A városiak azonban nem örülnek, mivel a termés teljesen elpusztul. A város pár tucat embert veszített (őket a moszatmezőkön kapták el az idegenek). A bolygó további sorsa ismeretlen, mivel a katonák elmennek másnapra, újabb egységek pedig nem jönnek, a bolygón viszont maradtak alienek.

A bolygó körül orbitálisan van a Joliet Mining Facility, ahol az Alphatech tulajdonai vannak. Itt kevés ember, illetve egy rakás leselejtezett szintetikus és robot dolgozik. Ezt a helyet az alienek elfoglalják.

Galéria

Előfordulás