FANDOM

Bouvet sziget
Afrika és az Antarktisz között terül el. Norvégul Bouvetøya, lévén Norvégia birtokában van, bár senki sem él ott.

Fénykor

Pár ezer évvel ezelőtt egy nép élt itt, a predatorok őket is tanítani kezdték, így jött létre egy piramis, amit a vadászok beavatásra használtak (nagysága kétszer akkora, mint a gízai piramisé). A yautják minden 100 évben, október 10-én visszatértek. Az idő múltával a sziget eljegesedik, az itt élő emberek eltűnnek és a piramis léte feledésbe merül, 600 m-rel a jég alatt.

Bálnavadászok és különös robbanás

1904-ben egy bálnavadásztelep összes munkása eltűnik, nem derül ki, hogy mi is történt, a beavatás során a munkások mind meghalnak.

1979-ben egy rejtélyes atomrobbanás történik, az esetet egyetlen nemzet sem vállalja magára. Az amerikai légierő tudósai vizsgálják az ügyet, nem derül ki mi okozhatta a robbanást, a yautják most sem hagytak nyomokat.

Céges látogatók

2004-ben eljön az újabb beavatási idő, a Weyland Industries PS-12 szatellitje észleli a piramis hőjeleit. A fúrók, zsoldosok és tudósok mind meghalnak, kivéve egy nőt. A beavatás során a piramis teljesen elpusztul a teleppel együtt, az idegenek meghalnak, a yautják pedig elviszik Scar tetemét, nem sejtve, hogy már növekszik benne a nemkívánatos élőlény.

Galéria

Előfordulás