FANDOM

Boston

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

US Navy

Rang:

Ismeretlen

Halála ideje:

23. század első fele

Halála helye:

Cerberus szektor USCM HQ

Egy haditengerész, aki a USS Melville legénység egyik tagja (a hajót irányítja).

Könnyű feladat helyett

A csapatnak elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna mennie és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville hajóval, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután mennek át a tengerészgyalogosok, akikkel szintén megszűnik a kapcsolat.

A Melvillen maradt Liston, Boston és Beliveau nem tudják mi lehet a gond, bárhogy próbálkoznak, nem tudják elérni a katonákat vagy az őröket. Idővel észrevesznek egy különös dolgot, a Sungun dokkjából alienek tucatjai repülnek ki, már tudják mi volt a probléma.

Semmittevés

A katonák felvétele után a Melville eléri Bracken's Worldöt, ahonnan különös jeleket vesznek (a szektor USCM főparancsnoksága ellenben még mindig süket). Boston ezúttal elhagyja a Melville fedélzetét és a fővárosba tartó Dropshippen utazik. Bár a várost megtámadják az alienek, Boston nem vesz részt a harcban (elvégre nem tengerészgyalogos és nem is harcos), de a győztes küzdelem után ő is kötelezően megkapja az orvosi ellenőrzést, ahol mindenki nyakába titokban beoltanak egy-egy mini robbanószert. Mivel a Melville orbitális pályán felrobban, új hajót kell találni, ami a Joliet Mining Facility egyik raktárában meg is lesz (Boston szintén nem vesz részt harcban).

Szemben a Halállal

Henry végre elmondja, hogy a szektor USCM főparancsnokságát mennek visszavenni a Bug-Men fegyveresektől. Az öngyilkos küldetés senkinek nem tetszik, ám nem tudnak ellene mit tenni, mert ekkor jön szóba a mindenki fejében levő bomba, ami akkor robban ha Henry meghal, vagy túl messze vannak tőle.

Az éjjel Boston is beáll a lázadók sorába, akik el akarják fogni a hadnagyot, hogy elejét vegyék az öngyilkos támadásnak. A sötétben éjellátókésszüléket használnak, ám megdöbbenésükre Henry szobájában Liston fogadja őket, aki végigver a zendülőkön (a hadnagy nem fenyít meg senkit). Mielőtt még megtámadnák a főparancsnokságot, Beliveau javaslatára Henry egy Alphatech Research Station felé tart, hogy fontos információkat szerezzen. Boston megint a hajón marad, ám a következő bevetésen már kénytelen ő is harcbaszálni, ugyanis aminthogy elindulnak az űrállomásból, szembetalálják magukat az alien fészeknyálkával körbevont USCM HQ-val, aminek fegyverzete rájuk öszpontosul.

A hajóval belerepülnek a parancsnokságba, a katonák APC-kre szállva Father felé kezdenek száguldani. Boston egy APC-t vezet, amin Carmen Vasquez a lövész. Az úton a jármű felborul egy sav égette hatalmas lyukban. A többi APC-s katona nem áll meg és magukra hagyják őket. Boston arra kéri Vasquezt, hogy lője le mielőtt az idegenek lerohanják őket (súlyosan megsérült). Vasquez ezt nem teszi meg és inkább lőni kezdi a xenokat, amik gyorsan lerohanják őket.

Felszerelés

Előfordulás