Advertisement

Boston a US Navy tizedese, aki a USS Melville legénységi tagja és kommunikációs tisztje. Nyland őrmester mellett az egyetlen katona, aki nem egy zűrös alak, mint a szakasz többi része, kezdve Joseph Henry hadnaggyal, a parancsnokkal.

Könnyű feladat helyett

A csapatnak eredetileg egy kommunikációs állomásra kellett volna mennie és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Az USCM 82 Doverről indulva két nap alatt elérik a Napágyút, ami azonban nem válaszol. Beliveau ragaszkodik hozzá, hogy felesleges a katonákat átküldeni, a saját őrsége is elég arra, hogy átszálljanak és megnézzék mi történt odaát. A 6 férfi szintén felszívódik, így Henry átküldi a szakaszát, amivel szintén megszakad az összeköttetés. A hajón csupán Beliveau, a szintetikus Liston és Boston van, aki próbálja felvenni a kapcsolatot.

Az idő telik, a szakasz pedig nem jelez. A Napágyú dokkja feltárul, az űr pedig kiszív pár tucat alient, immár ismert, hogy mi okozta a csendet. A helyet sikerült kipucolni, de három fő elesett, egy pedig eltűnt, a biztonságiakból pedig csak Vormitagot találják élve.

Valamiért a Cerberus szektorban semmi adást nem lehet fogni a főhadiszállástól, éppen ezért a Melville Bracken's Worldre megy, ahol van egy állomás, ami fenntartja a kapcsolatot vele, vagy legalábbis a szektor kommunikációs űrállomásával. Az egység két részre válik, Henry és a katonák túlnyomó része az anomáliát vizsgálják ki és próbálnak majd üzenni, a többiek pedig a bolygó fővárosába repülnek a Dropshippel, köztük Boston is, aki nem harcos.

Semmittevés

A Melville fedélzetén csupán Beech marad, érthetetlen okból Boston nem, ami majd végzetes következményekkel jár. Mint kiderül, Bracken's World nem egy biztonságos hely, a Bug-Men és alienek támadást intéznek a bolygó ellen, Henry pedig elvállalja, hogy megvédi a fővárost. Boston nem vesz részt a sikeres védelemben. A művelet után őt is beoltják, amiről Henry egy eligazítás során mondja el az igazat. A tengerészgyalogos bázis még mindig néma, idefognak menni és felszabadítani. Ugyanis a Bug-Men egy ideje elfoglalta, a hadnagy mivel számított a katonák ellenkezésére és esetleges zendülésére, ezért mindenki fejébe bombát ültetett: aki túl messze van tőle, meghal, aki nem engedelmeskedik szintén meghal. Természetesen senkinek se tetszik az ötlet, Nyland logikusabbnak tartja, hogy a legközelebbi szektorba menjenek, ahol van kommunikációs állomás és figyelmeztetni a Magvilágot. Csakhogy Henry, mint a Cerberus szektor legnagyobb rendfokozatú katonája nem így dönt. A legénysége kész leteperni, de a hadnagy pisztolyt ránt és közli: a detonátor szinkronban van a szívverésével, ha ő meghal, akkor mindenki más is.

Ám nem mehetnek azonnal visszavívni az űrállomást. Liston megszólal és közli: a Melville állapota kritikus, hamarosan fel is robban. A pempő elvonási tünetekben szenvedő Beech megtette a hatását, ezért lett volna jó, ha Boston is a hajón maradt volna.

Beliveau nyújt megoldást, a Joliet Mining Facility bír egy űrhajóval és egy titkos fegyverdepóval. Amíg a katonák teszik a dolgukat és betakarítják a készleteket, addig Boston csakúgy mint Dinkel (a Sungun egyetlen túlélője) a Maryland vezette Dropshippen marad, így megint kimarad a harcokból.

Szemben a Halállal

A meglovasított Alphatech Assault Craft fedélzetén Beliveau elmondana egy adag újabb adatot a céllal kapcsolatban, ám Vormitag főbe lövi, őt pedig Rosemas veri agyon. A zavarodott katona a "szörny" és "pempő" szavakat ordítja, mielőtt Nyland vezetésével Carmen Vasquez és Boston elviszi. A hajó ezalatt tovább halad egy Alphateches kutatóállomás felé, ahová adatokat jönnek letölteni, ami segítségükre lesz a végső harcban. Az este folyamán Boston, Forsythe tizedes és Vasquez elhatározzák magukat, hogy elfogják az őrült hadnagyot, elvégre a biztos halálba fogja őket vezetni. Éjellátóval a fejükön hatolnak be a tiszt szobájába, ám nem számítottak az átprogramozott Listonra, aki szó szerint leveri a lázadást. Henry számított a zendülésre, végre az emberei elég tökösnek érezték magukat, hogy meglépjék ezt, milyen kár, hogy Liston útjukat állta. Nem kapnak megrovást, csupán egy figyelmeztetést: ha legközelebb próbálkoznak, akkor törött csontokkal fognak elmászni a szobájából, de addig is, aludják ki magukat, mert kemény bevetésre mennek.

Az űrállomásba való behatoláskor Boston megint Maryland és Dunken mellett marad a Dropshippen. A hajó energiája hirtelen lenullázódik és egy sereg alien tűnik fel a dokkban. Nylandnak köszönhetően (aki direkt levált a szakaszról) az energia visszatér, ám nincs idő őt bevárni, hiszen a seregnyi xeno mozgolódik (eddig a Sungunon elfogott, elvonási tünetekben szenvedő Bug-Men tartotta őket kordában, nem is sejtve mit tesz). Mint mindenki, Boston is alaposan elítéli Henryt, amiért hátrahagyott egy embert, aki mivel kiesett a hatótávjából, így a fejbe ültetett bombák áldozata lett.

Utolsó percek.

A letöltött adatok úgy is feleslegesek, az ellenség maga jött el, a hatalmas fészekfallal körbeölelt HQ állomás a hajó előtt tűnik fel. Liston belevezeti a gépet az objektumba, nehogy a védelmi rendszer radírozza őket le. Henry a hajón lévő járművekbe parancsolja embereit, Forsythe ellenségesen rákérdez, hogy addig ő hol lesz (a Bug-Men hasznavehetetlen, nem lehet vele ismét elaltatni a lényeket). A hadnagy megnyugtatja embereit, hogy ő is kilovagol és személyesen ott lesz az állomás magjának elpusztításánál, elvégre együtt kezdték, együtt is fejezik be. Három off-road gép és egy APC indul neki, az élen Liston/Henry megy, hiszen a szintetikus fejében ott a tervrajz, csupán remélni lehet, hogy a xenok nem alakították át a helyet. A száguldó egység megszórja az eléjük kerülő alieneket, ezzel egyben lyukakat marva a padlóba. Egy nagyobb lyukba fut bele Vasquez/Boston járműve, ami felborul. A hadnagy nem hajlandó megállni, különben is saját marhaságuknak köszönhetik, hogy kiestek.

Vasquez alaposan összetörte magát, de Boston (aki a sofőr volt) még inkább. A nő kisegíti társát, aki járni se tud. Boston arra kéri társát, hogy tegyen meg egy szívességet: nem akar élve a lények kezére kerülni, ezért jobb, ha most lelövi. Vasquez nem teszi meg, a feltűnő alien falka láttán lekapja a jármű golyószóróját és addig lő, míg egyszerűen a fekete testek le nem gázolják őket. Ha Boston élve is kerül a lények kezére, akkor se él soká, mert az egész állomás megsemmisül egy önmegsemmisítő robbanásban, ami magával viszi a katonákat, idegeneket és Bug-Ment a vezetőjük, Father holttestével.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás

Advertisement