FANDOM

Borgia mob2

Terület:

New Way City

Vezető:

Bruno Borgia

Megszűnés ideje:

1930

Ez a banda New Way Cityben tevékenykedik Bruno Borgia vezetése alatt. A banda kialakulásáról semmit sem tudni egészen 1930-ig. 1930-ban egy nyári éjszakán kitör egy véres bandaháború a Borgia Mob és az Irish Mob között. A rendőrség is beszáll a harcba Borgia oldalán (a rendőrség vezetője Bruno egyik társa).

New Way Ördöge

A harcok Bruno akarata miatt törtek ki. Azt akarja, hogy fia születésekkor az összes ellensége meghaljon. A harcok kezdetekkor és befejezésekkor Scarface a predator is részt vesz. Brunot szemeli ki ideális zsákmánynak és egészen a városi múzeumig küzdi át magát. Az utcákon halott írek, rendőrök és Bruno Mob tagok holttestei hevernek általa. A múzeumban a korrupt rendőrfőnök is meghal a predator kezei által, több más rendőrrel és bandataggal együtt. Brunot párbajban öli meg, fejét letépi és trófeaként elteszi. Isabella Borgia eközben már megszülte gyermekét, Hunter Borgiat.

Megszűnés

A nő a maszk nélküli Scarface szemébe lő, ezzel menekülésre késztetve őt. Scarface egészen a hajójáig küzd tovább, de ez nem sikerül neki és aktiválja hajója önmegsemmisítő berendezését. Az egész város elpusztul, ezzel a Borgia Mob banda megszűnik létezni.

Azon az estén 65 bandatag pusztult el a Borgia Mob bandából. Ezt a 65 embert Scarface ölte meg. Az ellenséges Irish Mob nem tudni, hogy mennyi bandatagot ölt meg.

Használt fegyverek

  • Revolver

Galéria

Előfordulás