FANDOM

A Borgia Industries székhelye, Neonopolisban található. Az épületben fejlesztik és készítik el az Ulysseseket, amiket aztán a hadseregeknek és a városi rendőrségnek adnak el. Néhányat megtartanak, biztonsági rendszerüket erősítve vele. A védelmet az Ulyssesek és a biztonsági őrök végzik el, ez kiegészül a Borgia Industries Black Ops. egységekkel. A Toronyban található meg MOTHER kamrája, amiről csak kevesen tudják, hogy valójában ő Isabella Borgia. A kamra biztonságáért egy fészeknyi drone gondoskodik, amiket az alkalmatlannak bizonyult Monster Squad tagokból táplálnak és keltetnek ki. Pár szinttel feljebb helyezkedik el Hunter Borgia laborja, ahol 2030-ra már kikísérletezi hogyan lehet emberekből fél predatort csinálni. Ezt csak Hunternek sikerül, mert később Scarface, egy predator elpusztítja a gépen levő adatokat. Scarface nemcsak ezt pusztítja el, hanem a Toronyban levő biztonságiak egy részét és megöli MOTHERT is. A Toronyt a Weyland Industries szerzi meg és a haldokló Lucretia Borgiát teszik MOTHER helyébe. A Torony rendelkezik még egy virtuális teremmel is, ami közvetlenül MOTHER kamrája előtt van.

Galéria

Előfordulás