Advertisement

Neonopolisban található raktár a Hammer Corner negyedben. Maga a depó a Borgia Industries tulajdona és nevéből adódóan a 816. ilyen, ami a cég birtokában van, ahol a Prometheus Technológiához szükséges anyagokat tárolják. A védelem biztonsági őrökből, Black Ops tagokból és Ulyssesekből áll, ami még kiegészülhet az oda küldött Monster Squad és Crisis Response Trooperekkel. A létesítmény erősen be van kamerázva, amik észreveszik az álcázott predatorokat is.

Pusztulás

2030-ban Scarface, egy yautja, a dokkokból hozott megmaradt szállítmánnyal a létesítmény területére kerül. Csendesen levadássza az őröket és kikapcsolja a kamerákat. Kifigyeli, ahogy Lucretia Borgia és egy Weyland Industries ügynök üzletel, majd a beszélgetés után kint megöli az ügynököt. A fent levő őröket megölve egy lejárón több emeletnyit ugrik le, ahol biztonságiakkal és Ulyssesekkel megküzdve megsemmisíti a generátort és elmenekül mielőtt a hely felrobbanna. Lucretia elmenekül és négy Monster Squad tag érkezik a helyszínre, akiket komolyabb harcban, de a yautja megöl. A küzdelem elég ideig eltartott, hogy 100 újabb Monster Squad tag érkezzen és a túlerő legyűri a yautját. A depó valószínűleg soha többé nem lesz használva, mivel súlyos károkat szenvedett.

Galéria

Előfordulás

Advertisement