FANDOM

[[Neonopolis|
Depó
Neonopolisban]] található a Hammer Corner negyedben. Maga a depó a Borgia Industries tulajdona és nevéből adódóan a 816. ilyen depó, ami a cég birtokában van. A Prometheus Technológiához szükséges anyagokat tárolják itt. A védelem biztonsági őrökből, Black Ops tagokból és Ulyssesekből áll, ami még kiegészülhet az oda küldött Monster Squad és Crisis Response Trooperekkel. Erősen be van kamerázva a létesítmény, amik észreveszik az álcázott predatorokat is.

Pusztulás

2030-ban Scarface, egy yautja, a dokkokból hozott megmaradt szállítmánnyal a létesítmény területére kerül. Csendesen levadássza az őröket és kikapcsolja a kamerákat. Kifigyeli ahogy Lucretia Borgia és egy Weyland Industries ügynök üzletel, majd a beszélgetés után kint megöli az ügynököt. A fent levő őröket megölve egy lejárón több emeletnyit ugrik le, ahol biztonságiakkal és Ulyssesekkel megküzdve megsemmisíti a generátort és elmenekül mielőtt a hely felrobbanna. Lucretia elmenekül, négy Monster Squad tag érkezik a helyszínre, de őket Scarface megöli. A harc elég ideig eltartott, hogy 100 újabb Monster Squad tag érkezzen, a túlerő legyűri a yautját. A depó valószínűleg soha többé nem lesz használva, mivel súlyos károkat szenvedett.

Galéria

Előfordulás