Advertisement

Tengerészgyalogos nő, aki a 2220-as években abba a cirka 40 fős szakaszba kerül, amit Reuben Green őrmester irányít a Charon Bázison. A katonák feladata, hogy védelmet adjanak a helyieknek, hiszen a Z.C.T. Corporation egyik vezető tudósa, Ernst Kleist alien kísérleteket folytat és jelentős populációt tart fenn.

Megtizedelve

Az 1500 itt élő ember száma 1400 főre fogy, ahogy a 40 fős szakasz is majd 20 főre olvad. Kleist rémuralmat vezet be: a bázison ő az Isten, 100 fős biztonsági egysége pedig bárkit képes eltüntetni, aki csak kicsit is kérdezősködik, vagy bajkeverőnek tűnik. A Bázis teljesen megvan figyelve, semmi se történik Kleist tudta nélkül, aki csak várja az alkalmat, hogy újabb "önkénteseket" használhasson fel a kísérleteinél. A tengerészgyalogosok is egyszerű bábbá avanzsálnak, őket használja fel, hogy az idegenek számára elzárt részlegbe bevonuljanak és xeno mintapéldányokat fogjanak be.

A Z.C.T. bár tud arról mi folyik itt, de ők hagyják ténykedni Kleistet, az amerikai kormány pedig semmit se tud arról, mik történnek itt, hiszen semmi se szivárog innen ki, illetve nagy ritkán, ha egy űrhajó érkezik a Bázisra.

Bevetés

Boone beleszeret a szintén New York Cityből származó, vele egykorú Choiba. A többi katona ugratja őket, hogy éjjel-nappal csak szeretkeznek, ami valójában azt jelenti, hogy minden edzés után lefekszenek. Erős kapcsolatuk van, ráadásul Boone lesz a szakasz utolsó élő női tagja.

Egy újabb befogás alkalmából egy harcost kell lehetőleg sérülésmentesen elejteni az 5 fős egységnek. Boone, McPhillips közlegény, Dillon (hangágyúval) és Choi nem használhatja a Kramert, amíg Green őrmester arra nem ad parancsot. Az 5 fő páncélba öltözve csak a [[Taser Web Rifle|Taser hálóvetőre számíthat.

A civil és alien lakta részleget csupán egyetlen zsilipajtó választja el. A katonák McPhillips vezetésével nem túl mélyre hatolnak be, nagyon is figyelve mindenre, de Dillon mozgásérzékelője semmit se jelez, az egész hely kihalt. Legalábbis úgy tűnt, egy női sikítás szakítja meg a csendet, mindenki Boone felé fordul, akit a plafon felé egy alien kezd húzni.

Boone nem véletlenül maradt eddig életben: kemény mint a százas szög, reakcióideje is gyors. Próbál kiszabadulni, rugdossa a lény fejét és karjait, hogy valahogy szabaddá tegye a kezét. Már majdnem kiszabadul, mikor a xeno szekunder nyelve kivillan, a sisak nem tud ellenállni, ahogy Boone koponyája se.

Choi haragjában szitává lövi a bestiát. Ezzel kiváltva majd Kleist figyelmét, aki a férfiban találja majd meg a következő "önkéntest". Boone testét később behozzák a civil részlegre, de csak a páncélja miatt, mert az értékes. Green őrmesterék akciója sikeres, sikerül befogniuk egy lényt, bár majd a művelet után Choi "eltűnik", bár nem adta olcsón az életét.

Felszerelés

  • Kramer Assault Rifle
  • Z.C.T. Armored Environment Suit
  • Taser Web Rifle

Előfordulás

Advertisement