FANDOM

Az amerikai hadsereg közlegénye, aki 2007-ben Irakban teljesít külföldi missziót. Boyd hadnagy vezetése alatt egy biztonságosnak ítélt helyen kell járőrözniük. Összesen 10 fő vesz részt a műveletben, ami rutin feladatnak ígérkezik.

Óriás skorpió

Egy kisebb iraki faluhoz érnek, amit úgy tűnik megtámadtak, egyes épületek megrongálódtak, miközben a lakosságát valakik lemészárolták. Az egyik épületben mintha az egyik helybeli szívét kivágták volna (igaz, a csontok kifelé görbültek). A csapat M113 APC-je ráhajt valami különös óriási skorpióra, aminek vére szétmarja a lánctalpat, vagyis az alakulat addig a faluban marad, amíg a parancsnokság ki nem küld valakit, hogy helyrehozza a kárt.

Az este Bolo és Nguyen a rókalyukban teljesít őrséget. Bolo némileg parázik attól, hogy a homokban még több ilyen skorpió rejtőzik. Feltűnik Lewis törzsőrmester, aki vagy váltani jött, vagy ellenőrözni a srácokat. Nem veszi észre, hogy a háta mögött a homokból egy idegen lény tör elő és szekunder nyelvével átüti az altiszt fejét, miközben farkával átszúrja Nguyen torkát. A magára maradt Bolo pánikolva fordítja az M249-esét célra, ámde elesik és lövései célt tévesztenek, korrekcióra már nem futja az idejéből, ahogy többé már másra sem.

Felszerelés

Előfordulás