FANDOM

A predatorok többféle páncélzatot viselnek különböző alkalmakra. Ezek csakúgy mint az embereknél besorolhatók könnyű, közepes és nehéz fokozatba. A yautják társadalmában mellvértet csak a beavatottak, vagy annál magasabb rangúak viselhetnek (bár ezt nem minden klán tartja be). A páncél nemcsak véd, de fokozza a viselő képességeit, gyorsabban tud futni és nagyban tompítja a zuhanásokat. Előfordulhat, hogy egyes nagy vadászok olyan páncélt viselnek, amik sérülés esetén kezelni kezdik a viselő sebét.

Kemény húsú páncél

A dronek csontvázára hasonlító saválló páncél. Királynők ellen kicsi védelmet nyújt, de nem is ellene készült. Egyes klánokban az ifjoncok ezt viselik a beavatás alatt.

Military Grade Armor

A katonai páncélzatot csak a katonai posztot betöltő yautják viselhetik pl.: Millitary Hydra és Millitary Blazer. Ellenáll a savnak, tűznek, lövésnek, de a rakéták ellen már nem annyira, no meg a nagy kaliberű mesterlövész puskáknak. Nagy súlya miatt a viselője jelentősen lassabban tud mozogni és nehéz szituációkból lehetetlen lesz így elmenekülni. Hasonló páncél a Vanguardok által viselt is. A katonai páncélzat továbbá az űrben szkafanderként funkcionál és huzamosabb ideig lehetővé teszi az ott való harcot.

Alap páncél

A leggyakoribb páncélzat a vadászatnál. Egy mellvértet tartalmaz, ami általában nem fedi a hasat. A lábat és az alkart némileg fedi az odatett páncél, a vállaknál is található némi védelem. A viselője gyors és mozgékony marad, többféle anyagból csinálják. Golyóálló és akár saválló is tud lenni némi szinten, bár akadnak teljesen savállók is, ahogy olyanok is, amik gyorsan szétolvadnak. A közepes és nehezebb változat értelemszerűen több páncélt jelent, ami akár teljes testet is fed.

Főnix páncél

Nagyon különleges páncélzat, amit a spear masterek viselnek. Az általuk megölt Vy'drach testéből csinálják, ami ellenáll a sugárzásnak, hőnek és savnak is.

Dísz és búvár páncél

A díszpáncélt általában ritkán látni, mert rituáléknál viselik. A búvár páncélzat csak annyiban tér el a többi páncéltól, hogy békatalp van hozzá, illetve kisebb módosítások vannak a páncélzaton, hogy a vadász ne fulladjon meg a víz alatt. Érdekesség, hogy normál páncélban meg elvannak az űrben.