FANDOM

Robert Sheldon

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Nem ismert

Egyszerű gyarmati gyerek. Szüleivel és kutyájukkal a Ryushin élnek. Bobby vágya, hogy ő is farmer legyen mint az apja. Valamikor a 22. század végén megtörténik az az eset, ami egy életre megváltoztatja a még kisgyerek Bobby életét.

Árvaságra jutva

11 éves kisfiú a Ryushin mikor elveszti szüleit. Az incidens előtt egy nappal szüleivel kimegy a kolóniára, hogy részt vegyenek az ünnepségen. Másnap az általa úgy utált matek leckét írja, de anyja hívja ebédelni. A család össze is ül, ám a kutya ideges. Az apa fegyvert ragadva megy ki, de nem látnak semmit. A kutyát a látszólag semmi egyszerűen megöli, utána a férfit is.

Bobbyra az anyja felszakadt torkából vér spriccel. A kisgyerek kiugrik az ablakon és rápattan a légrobogóra, de egy predator megfogja a lábát, szerencsére Bobby kiszabadítja magát. A járművel a kolóniáig megy.

További sorsa

A telepnél elesik, Hiroki Shimura megy elsőnek hozzá. A kisfiú sírva mondja el mi történt a családjával, de bővebben már nem tudja kifejteni, mert már annyira sír. A kórházba viszik be, ahol meglát egy predatort (Dachande) és újra felordít.

Bobby később túléli a bolygón lezajlott harcot (predatorok, alienek és Machiko Noguchi között). A Riger szektorba kerül, ahol Squires tanárnő neveli fel (a nő tanította Sheldont a Ryushin). Szülei elvesztése miatt meggyűlöli a predatorokat és bosszút akar állni.

Vadászat a vadászokra

Kb. 10 évet tölt az emberek között és milliárdos lesz, majd eltűnik a világ szeme elől. 30 évig a saját kis bolygóján vadászik a predatorokra. Kezdetben zsoldosokat fogad fel, de aztán áttér egy jobb megoldásra: alieneket tenyészt és mikor megjönnek a ragadozók, hagyja hogy egy kicsit öldököljenek majd egy kistermelésű neutroneszközzel intézi el őket. 6 hónap alatt tudja az alieneket pótolni (a robbanásban a xenok is meghalnak, kivéve ha azok a létesítményben vannak, de ott nem tudnak Sheldonra támadni, mivel feromonokkal tartja őket távol). Néha emberek is jönnek (letéríti őket az útról, miközben a legénység mélyálomban van, majd mikor felébrednek, a segélykérő jelek után mennek). Sheldon kezdetben bosszúból irtja a yautjákat, de aztán már élvezetből teszi. Sheldont egy rakás robot szolgálja, akik egykor emberek voltak, de végül csak a fejük maradt meg egy robot testben. Többek között a Herakles kalóz legénységet is Sheldon pusztítja el.

Galéria

Előfordulás