FANDOM

29 Ausztrália nagyságú sziget van a bolygón, amiből csak egy van betelepítve az emberekkel (2190-es évek). Ezt Livermorelandnak nevezi el a bolygó birtokosa, Livermore Evanston, aki a bolygó egyetlen városát is magáról nevezi el: Evanstonville. Föld típusú bolygó, ami egy G0 típusú nap körül kering. 7 bolygó közül a negyedik, ami a nap körül kering. 5 holdja van, a Norn rendszerben található, messze a normális csillagközi tevékenységektől. Ragyogó éghajlat és tökéletes tengelyforgás jellemzi a Bliort. Méltán lett úgy nevezve, hogy a Vadászok Bolygója, mert a már meglevő vadállatok köré a biogyárból klónozott állatokra is lehet vadászni. Semmilyen cég nem uralja a Bliort, legalábbis így tudják, titokban a Weyland-Yutani pénzeli itt a kutatásokat. Két ismert őshonos faja a bolygónak a zangoid és a bisor.

Története

Az emberek érkezése előtt is voltak már vadászatok itt. A predatorok ismeretlen ideje használják a bolygót xenomorphok levadászására. Ők Var-nak nevezték el a bolygót és bizonyos időnként térnek vissza. Egyik vadászatukkor egy hajójuk lezuhan a xenoknak köszönhetően és a yautják a hajón elpusztulnak. Ez azért fontos, mert Livermore a roncsokat felfedezi és ez némiképp segíti terveit.

A bolygót végül Machiko Noguchi és Attila veszi át, nem kis segítséget kapva Bakuubtól és vadászaitól. Meghiúsítják, hogy a xenoborgokat a világuralomra törő Evanston felhasználhassa (maga a férfi is meghal).

Előfordulás