FANDOM

Tengerészgyalogos, aki Maffei parancsnok szakaszában szolgál, azon belül Michael Lombardo őrvezető rajában. Hazafiságból lép be a bőrnyakúak sorába. Az egyik bevetésen az egység a Taurus 7-esre lesz küldve.

Kihalt telep

UD-4-es géppel érnek földet, majd Thomas viszi célterületre az M577 APC-vel az egységet. A szintetikus a kormány mögött marad, míg az osztag egyik fele behatol a néma telepbe. A sisakok fülesein keresztül csupán sikolyok szűrődnek át, majd néma csend. Lombardo behatol rajával, alig 5 perce lehetnek bent, mikor az ellenség felfedi magát. Egy kifejlett alien hátulról átdöfi farkával az M3-1 páncélt viselő Heimbuchot. A haldokló katonát egyetlen lendítéssel a falhoz vágja, ahol rövidesen beáll a halál.

Blazi kiváló kiképzést kapott, már találkozott idegenekkel és épségben átvészelte azokat a találkozásokat. Most mégis óriási hibát vét: zárt térben közelről lő a lényre. Az idegen cafatokra robban a becsapódó lövésektől, csakhogy Blazi arcára ráfagy a mosoly. Ugyan a páncélja saválló, de az emberi teste nem az. Szeme megolvad, vakon botorkál két társához, Lombardo és Antonio felé, nem tud beszélni, nyelve elfolyt, miközben arcáról málik le a hús, belsőszervei pedig csepfolyóssá olvadnak. Pár lépést tud megtenni majd a földre rogy és nem mozdul többet.

Felszerelés

Előfordulás