Advertisement

Egy tengerészgyalogos szintetikus az Utód szériából, aki az 1. Mélyűri Hadosztály 2. Ezredének Készenléti Csoport tagja, azon belül a Róka szakasz katonája. A lőfegyvereket kitűnően kezeli, meg is kapja a Kiváló Katona kitüntetést. 2192 április 5-én a Benedict fedélzetén elküldik 30 társával (Blake köztük a legkisebb) Wilks őrmesterrel (ő egy hónapon át gyakorlatoztatja a szintetikusokat) és Bill H.S. Stephens ezredessel egy alien uralta bolygóra, hogy mintapéldányt szerezzenek.

Kalóztámadás

Majdnem egy évig utaznak, a célterület előtt kicsivel ébrednek fel. Nem csak kiderül, hogy egy potyautas került a fedélzetre Wilks által, de egy különös öngyilkosság is történik. T.J. Easley valamiért szkafanderbe bújva kilökte magát az űrbe és egy gránáttal végez magával.

Stephens ügyesen eltüntette a szemtanút. Az ezredes ugyanis egy áruló, az aknamunkájának köszönhetően Patrick Massey és androidja szinte harc nélkül elfogják a katonákat az átszállásukat követően. A bőrnyakúak hiába vettek magukhoz fegyvert, azokról mind hiányzik az adagolórendszer, vagyis nem lehet velük lőni.

A bolygóra fegyvertelenül teszik le a katonákat négy szakaszra osztva. Blake az 1. szakaszban van Mitchell Bueller vezetése alatt. Beküldenék őket egy alien fészekbe (így megfertőzve a társaságot, vagyis gazdatesteket juttatva Massey számára, aki nem tudja, hogy a katonák mind szintetikusok), ám a fegyveres androidokra szárnyas lények csapnak le, megölve őket. Egy EXP-Szériás a barlangba fut, itt a katonák elkapják és lefegyverzik. Blake a maga részéről egyszerűen kivégezné a foglyot, ám Mitch lebeszéli erről (a szintetikus nem tehet arról, hogy gyilkolásra programozták).

Egy esély

Blake szerez egy plazmavetőt, amivel egy nagyon mázlis találattal telibe kapja az egyik lebegőt (500 m-es távból). Az este során még sikerül egy lebegőt elpusztítania, a katonák számára szerencsés a helyzet: őket rajti a sötét, a táj és az egyenruha, míg az ellenség a levegőben van. Az osztag a landolóegység felé tart, azzal visszamehetnek a Benedictre, ám ez a tervúgy törik darabokra, mint a landolóegység az önmegsemmisítő rendszer robbanásában. Ramirez életét veszti, de a többiek túlélik, sőt, új reménysugárt kapnak, mikor Wilks jelentkezik be: visszafoglalta a hajót és leküldi a másik gépet.

Időközben egy másik osztagtól segélykérést kapnak és mivel kötelességük az embereknek segíteni, ezért elindulnak a biztos halálba. Útközben Blake 200 m-ről leszed újabb két EXP-Szériást, akik a lebegőjüket töltötték fel a felszínen (velük együtt már 6 szintetikust sikerült likvidálni).

Súlyos veszteségek

Mitchék egy fészekbe hatolnak be (pár tucatnyi xenon átküzdve magukat), ahol négy társából csak Bueller éli túl a harcot, megmentve egy túlélőt (Blake nem szándékosan Mbutu halálát okozza, hiszen bár kilövi a társára támadó alient, de a sav halálosan megsebzi a szintetikust, a kegyelemlövést Mitch adja le). A landolóegységhez való útjukon újabb alieneket lőnek le, a két szintetikus katona megkönnyebbül, mikor meglátják a fényt, ami jelzi, hogy hamarosan kijutnak a fészekből. Buellert (aki a hátvédet adja) kettészakítja egy xeno, Blake visszamegy érte és becipeli a hajóba és ott ellátja sérülését. Időközben az alienek teljesen körbevették a hajót.

Visszatérés a Földre

A hajó felszáll, de hamar leszállást kell végrehajtani, mert a bal hajtómű tönkrement. A Benedict túlélői várják a halált, ezért kilépnek, hogy harcban essenek el, de az alienek mind halottak és csak egy space jockeyt látnak, aki hamarosan elmegy. A következő egy órában megjavítják a hajót és felszállnak a Benedictre. Wilks nukleáris bombákkal letarolja a bolygót (legalábbis ezt hitte) és mélyálomba feküdnek, irány vissza a Földre. 9 hónapig tart a visszaút, csak ébredésükkor tudják meg, hogy a Föld már lényegében az alieneké.

Leszállnak egy katonai intézetnél, hiszen mást úgy se tehetnek. A Föld felé tartva észreveszik, hogy a pilóta hajó idáig követte őket. Mikor leszállnak, egy tábornok fogadja őket, aki szintén vázolja mi történt és hogy evakuáció van, a Földről mindenkit kivonnak akit lehet, majd egy nap visszatérnek és visszahódítanak mindent. A tábornok nem mutat érdeklődést a space jockey iránt, hiszen kit érdekel ez, mikor a bázist több ezer alien ostromolja már most. Az őrmester egyszerűen nem hisz a fülének, a Föld elesett, a katonák távoznak, miközben a civilek (igaz, elég kevés maradt) itt fognak a bolygón ragadni.

A tábornok előhúzza pisztolyát, látva, hogy az őrmester valami ostobaságra készül. Blake ignorálja az egészet és előrelép. Háromszor sül el a fegyver, Blake halálos találatot kap, az utolsó skuló pedig gellert kapva kiiktatja a Benedict egy fontos vezetékét. Wilks megöli a tábornokot és egy katonát, majd menekülésre fogják.

Felszerelés

  • Páncél és sisak

Előfordulás

Advertisement