FANDOM

Egy tengerészgyalogos szintetikus az Utód szériából. A lőfegyvereket kitűnően kezeli, meg is kapja a Kiváló Katona kitüntetést. 2192 április 5-én a Benedict fedélzetén elküldik 30 társával (Blake köztük a legkisebb) Wilks őrmesterrel (ő egy hónapon át gyakorlatoztatja a szintetikusokat) és Bill H.S. Stephens ezredessel egy alien uralta bolygóra, hogy mintapéldányt szerezzenek.

Kalóztámadás

Egy évig utaznak, Stephens árulásának köszönhetően Patrick Massey és androidja szinte harc nélkül elfogják a katonákat. A bolygóra fegyvertelenül teszik le őket négy szakaszban. Blake az 1. szakaszban van Mitchell Bueller vezetése alatt. Beküldenék őket egy alien fészekbe, ám a fegyveres androidokra szárnyas lények csapnak le, megölve őket. Egy EXP-Szériás a barlangba fut, itt a katonák elkapják és lefegyverzik. Blake a maga részéről egyszerűen kivégezné a foglyot, ám Mitch lebeszéli erről (a szintetikus nem tehet arról, hogy gyilkolásra programozták).

Egy esély

Blake egy plazmavetőt szerez, amivel egy nagyon mázlis találattal telibe kapja az egyik lebegőt (500 m-es távból). Az este során még sikerül egy lebegőt elpusztítania. Mitchék Ramirezt egy robbanásban elvesztik (a landolóegység önmegsemmisítője), mégis úgy látszik túlélik a kalandot, mert Wilks egy másik landolóegységgel utánuk megy. Időközben egy másik szakasztól segélykérést kapnak és mivel kötelességük az embereknek segíteni, elindulnak. Útközben Blake 200 m-ről leszed újabb két EXP-Szériást, akik a lebegőjüket töltötték fel a felszínen (velük együtt már 6 szintetikust sikerült likvidálni).

Súlyos veszteségek

Mitchék egy fészekbe hatolnak be (pár tucatnyi xenon átküzdve magukat), ahol négy társából csak Bueller éli túl a harcot, megmentve egy túlélőt (Blake nem szándékosan Mbutu halálát okozza, hiszen bár kilövi a társára támadó alient, de a sav halálosan megsebzi a szintetikust, a kegyelemlövést Mitch adja le). A landolóegységhez való útjukon újabb alieneket lőnek le, a két szintetikus katona megkönyebbül, mikor meglátják a fényt, ami jelzi, hogy hamarosan kijutnak a fészekből. Buellert (aki a hátvédet adja) kettészakítja egy xeno, Blake visszamegy érte és becipeli a hajóba és ott ellátja sérülését. Időközben a xenok teljesen körbevették a hajót.

Visszatérés a Földre

A hajó felszáll, de hamar leszállást kell végrehajtani, mert a bal hajtómű tönkrement. A Benedict túlélői várják a halált. Mikor kilépnek, az alienek mind halottak és csak egy space jockeyt látnak, aki hamarosan elmegy. Egy óra alatt megjavítják a hajót és felszállnak a Benedictre. Wilks nukleáris bombákkal letarolja a bolygót (legalábbis ezt hitte) és mélyálomba feküdnek. 9 hónapig tart a visszaút, csak ébredésükkor tudják meg, hogy a Föld már lényegében az alieneké. Leszállnak egy katonai bázison, ahol összetűzésbe keverednek egy tábornokkal, aki lelövi Blaket.

Felszerelés

  • Páncél és sisak

Előfordulás