FANDOM

Őrmester az USCM-ben (2231-ben). Az LV-1201 bolygóra kiküldött katonák közé tartozik, akik 2231 január 6-án érkeznek meg a terepre. A vihar miatt a Dropship kénytelen landolni, Blackwell irányítása alá kerül Shugi és Andrew Harrison, az ő feladatuk elérni a POC leszálló helyéhez.

Fogadtatás

Az odaút során Harrison elszakad tőlük, de még így is ő ér oda elsőként. Az UD-4 landolása után Blackwell marad az LZ-nél, addig amíg az alienek el nem kergetik onnan. A tengerészgyalogosok három APC-vel elérik a POD-okat, bár az út során újabb veszteségeket szereztek. Eisenberg a katonákat elküldi egy mentőakcióra, ami valójában egy öngyilkos küldetés a xenok fészkébe, ahol valójában nincsenek is túlélők.

Menekülés

A katonák meglelik az embereket, holtan. Ekkor jönnek rá, hogy az egész egy csapda és azért vannak itt, hogy meghaljanak. A tengerészgyalogosok nagy szerencséjére megérkezik Harrison egy Exosuitban. A tizedes magára vonja az alienek nagy részét, elég időt biztosítva a többieknek, hogy a fészek tetejénél levő kiálló párkányra fussanak (a fészek egy space jockey épület). Ott Johnson várja őket egy UD-4L géppel és felveszi őket, később a hátvéd Harrisont is. Gond nélkül távoznak a bolygóról, ekkor január 7-e van.

Felszerelés

Előfordulás