Advertisement

Egy rendkívül egyedi létforma, ami adottságai miatt hihetetlenül veszélyes. Ismeretlen időpontban egy példány a Weyland-Yutani hajóját, a Shiname Marut támadja meg, majd a tucatnyi tengerészgyalogost, akik közül 6 főt megöl, további 3-at pedig megsebesít. A találkozás csupán azért nem okozza a szakasz teljes vesztét, mert a katonák sikeresen kettészelik a hajót, így megmentve magukat és a túlélő legénység tagjait.

Tulajdonságok

Az egyetlen ismert lény látszólag intelligens. Az űrben egy hajónak beillő objektumban közlekedik. Külsőre nem annak néz ki, de a funckciója az. Ezzel csapódik bele a célpont Shiname Maruba, pontosan a parancsnoki hídba, megölve legalább 15 főt és kiiktatva a gravitációt és levegőt. A lény maga, de a gépe is ember számára szemfájdító fényben úszik, mert az emberi szem nem képes érzékelni ezt a spektrumot. Ráadásul zavarja a videófelvételeket is.

A lény testének zöme emiatt láthatatlan az emberi szem számára, de ha látszódna is elég nehéz leírni az alakját. Egy biztos: hatalmas valami, amiből számos kisebb-nagyobb csáp meredezik ki, amivel előrébb húzza magát. A csápok és a test egy része szerves, vagy szervetlen anyagok halmából áll, ugyanis a kreatúra magába olvasztja a dolgokat. A csápok továbbá nem csak a mozgást, de a harcot is segíti, ezek a tekervények nagy távolságra kinyúlhatnak és mintha önálló élőlények lennének, úgy csapnak le. Még plazmafegyverekkel is nehezen lehet egy-egy csápot lemetszeni, ráadásul a lény nem is érez fájdalmat (vagy legalábbis nem mutatja ki). A biomechanoid nem egyszerűen veszélyes azért, mert fittyet hány egy szakasz katona össztüzére, hanem intelligens is és gyorsan adaptálódik. Sok célpont esetén egyszerűen osztódni kezd, de ezek az új lények egymással kapcsolatban maradnak nyúlványok révén. Testét még a hajók falainak átvágására tervezett szerszám se nyesi át, koncentrált plazmatűzzel ugyan sikerülhet nagyobb lyukat ütni a lénybe, esetleg lemetszeni csápokat, de ezzel együtt "vér" is folyik belőle. Mintha ez is önálló lenne, a vér célba veszi a legközelebbi célpontokat és oda folyik. Az áttetsző anyagban rostszállak vannak és ez képes szétmarni a dolgokat, majd a megolvasztott dolgokat, effektív "megemésztve" a lény magába szívja csövekkel (akár embert is) és adaptálódik az új veszélyhez. Például a lőfegverek ellen vaskos fémpáncélt hoz létre, beépítve a holtak fegyvereit, amivel képes visszalőni. Emiatt esélytelen a vele való harc, ugyan elég sebzés után a lény megtorpan és újraépíti magát, de utána erősebb lesz. Csupán időt lehet nyerni, hogy az ember elmeneküljön előle. Az egyetlen ismert találkozásnál a katonák sikeresen szereznek mintaanyagot, némi "vért" sikerült áthozniuk magukkal a hajóra, amit majd a Weyland-Yutani elemzhet.

Előfordulás

Advertisement