Advertisement

2179-ben a Rimen él Russal (apja), Vickkel (öccse) és anyjával, Sarahval. Egy napon egy terepjáróval kimennek a Vasujjak Völgyébe, ahol egy rég lezuhant űrutas hajót találnak. Billie és öccse a járműben marad és egészen addig várnak, amíg anyja és a család barátja, vissza nem hozza apját, egy arctámadóval a fején.

Rim

Visszamennek a kolóniára, ahol megszületik az első alien, ami királynővé válik. A kolóniát megfertőzik az idegenek, megölve mindenkit, kivéve Billiet, aki a szellőzőjáratokban bujkál.

Egy hónap múlva egy szakasz (12 fő) tengerészgyalogos érkezik meg, az alienek alaposan megtizedelik őket. Az őrmester halálával Davey Arthur Wilks (aki a túlélők között a legnyugodtabb) kerül parancsnoki státuszba. Összesen 4 katona maradt életben és Billie, az atmo reaktora robbanni készül, az alienek mindenütt ott vannak és a muníció is fogyóban, továbbá a Dropshipnek annyi, egy xeno jutott a fedélzetre, ami következtében az lezuhant. A tizedes parancsba adja, hogy csak célzott lövéseket adjanak le, mert máskülönben kifogynak a lőszerből. A kijárat felé tartva egy fészekfallal bevont folyosón haladnak át, dögletes bűz és izzasztó hőség fogadja a katonákat, illetve egy lezárt ajtó (továbbá sötét van, a sisaklámpák és az infra se segít). Wilks a kezében lévő kislányt átadja Jaspernek, amíg jómaga a plazmavágójával nyitja fel a zárt. Az ajtó feltárul, ám mögötte egy alien van, ami kis híján végez a káplárral, de Wilks kemény fickó és a lény teste kerül a padlóra holtan.

Ebben a pillanatban egy másik xeno összeroppantja Jasper fejét, így egy harmadik lény elragadhatja a kislányt. Wilks ezt nem hagyja és lábra mért lövéssel (nehogy a sav kárt tegyen Billieben) meggátolja a lényt. A rémálom végére csak két ember marad életben: Billie és Wilks, akik a felrobbant kolónia romjai közt várják ki az új mentőegységet.

Rémálmok

Wilks és Billie.

Billie a rokonaihoz kerül a Ferro nevű bolygóra. A hideg, kietlen világon a kislány három egész éven át él, csakhogy a rémálmai miatt gyógyintézetbe kerül. Az elkövetkező 10 évben folyton az álmaitól szenved, amik nem mindig egyformák, de többnyire a Rimről álmodik és az ott lévő szörnyekről. A gyógyszerek, nyugtatók, hipnózis kúrák, agyhullám szintézisek, de még a biovisszacsatolásos kezelések se enyhítik a lidércnyomást, amik valójában kitörölt emlékek. Az orvosok folyamatosan vizsgálják (bár csak dr. Jerryn az, aki tényleg törődik is vele), néhány ápoló titokban pedig megerőszakolja.

Ekkor Billie hamuszínbe hajló, fakó barna hajú, halványkék szemű, egyenes orrú, a kelleténél kicsit nagyobb szájú nő.

2192-ben egy nap az étkezőben éppen Sasha-val beszélget, a téma Billie 1 hónap múlva esedékes újabb kihallgatása lesz. Billie ettől dühbe gurul, hiszen tudja jól, hogy az egész felesleges, őt sose fogják gyógyultnak nyilvánítani, sose szabadulhat innen és a rémálmok megfogják őrjíteni, már ha nem a gyógyszerek fogják kicsinálni. A kajáját a földre ejti, miközben az ápolók jönnek hozzá, a földre teperik és benyugtatózzák. Még ép időben kábul el, miközben a Deedee nevű páciens a holo TV-n éppen egy bizonyos Salvaje nevű szektás adását nézi, ahol egy különös "Messiást" mutat, aminek savas vére és fekete kitinpáncélja van.

Az elmegyógyintézetben.

Ezt követően újabb rémálomból ébredve, Sasha közli Billievel, hogy látogatója akadt. A nő nem érti, hiszen neki nincsenek a Földön ismerősei, de hátha valaki olyan jött el, aki kitudja ebből a pokolból vinni. A látogatóterem egy fülkéjébe ül be, ahol rögzítik a beszélgetést és tudomására hozzák, hogy 10 perce lesz, de ha kritizálni meri a kezelést, akkor azonnal felfüggesztik. A polarizált műanyagfal áttetszővé válik és felfedi a látogatót. Billiet mintha gyomron öklözték volna, hiszen az a katona van vele szemben, aki az álmaiban mindenig megmenti. Wilks elmondja az igazat: nem rémálmokkal küszködik, hanem törölt emlékekkel, minden megtörtént, csak az ügyet eltusolták. Magyarán Billie ártatlanul rohad itt, ahol az agyát cincálják szét és drogozzák agyon a testét, ki kell innen szabadulnia, mert még előbb-utóbb meghal. Mivel Billie kritizálta az intézet módszereit, így azonnal felfüggesztik a látogatást. A nő ütni kezdi a műanyag válaszfalat, amíg két megtermett ápoló el nem rángatja. Wilks hiába próbál áttörni, a fal nem enged, de hallja jól, hogy Billie a segítségéért könyörög, hogy mentse meg megint, mint a Rimen anno.

Egy hónap múlva Billiet kihallgatják, a konferenciateremben ott van törvényes képviselője (aki eleddig nem igazán volt a nő hasznára), a kormány egy képviselője, egy ember az adminisztrációs központból, illetve négy orvos (egyikük dr. Jerrin, a nő egyik orvosa). Billie kétli, hogy majd pont most fogják kihirdetni, hogy szabad, azok után, amit leművelt ez valószínűtlen. Kissé felélénkül azt hallva, hogy dr. Hannah egy olyan új kezelést fog alkalmazni, ami remélhetőleg hatni fog. Lézeres műtét révén ki fogják égetni agya egy részét. Billie tombol, hiszen a művelet a személyiségét is károsítja, megszabadul a rémálmoktól, de cserébe egy zombi lesz. Ordítozik, hogy engedjék el, neki nem kell kezelés, hiszen itt volt Wilks, az a katona, aki alátámasztja az ő érveit. Hannah levegőnek nézi a nő kirohanását és megjegyzi, hogy ez a közveszélyes nő számára a legjobb lépés, hiszen a normál gyógyszerek már mit sem érnek. Két ápoló jön be sokkolóval, Billie segítséget keresve szól Jerrinhez, aki mindig kedves volt vele, ám most a férfi lesütött szemekkel Hannah módszerét támogatja. Billie kitépi magát a szorításból és futni kezd, ám egy harmadik ápoló tűnik fel, aki lesokkolja.

Szabadulás

Napokkal később váratlan dolog történik. Wilks jelenik meg a szobájában és deaktiválja a nő ágyának az energiamezőjét. Billie alig hiszi, hogy most elmenekülhetnek. A páros egy liftnél kerül bajba, két őr (kábítófegyverrel) és két ápoló (sokkolóval) jön elő, de Wilks villámgyorsan kilő hármat a szinapszisfegyverével, az utolsó ápolót pedig közelharcban veri el (eltörve a fickónak egy térdkalácsát). Egy vészkijárati ablakhoz mennek, aminek kódját Wilks már nem tudta megszerezni, de nem is baj, egy ismeretlen zselével leolvasztja a zárt és kirúgja az ablakot (ezalatt egy technikus tartott feléjük, de Wilks a töltetlen fegyverrel elijeszti), majd pókfonállal leereszkednek.

Az őrmester a Benedict fedélzetére csempészi a nőt (simán bejutnak, hiszen elvégre ki lenne olyan őrült, hogy egy katonai egységgel az űrbe menjen?), akinek itt mondja el, hogy még elmehet, mert egy katonai expedícióval fognak az alienek szülőbolygójára menni. Billie elsápad, de nem akar kiszállni, elvégre személyes elszámolni valója van a dögökkel, ráadásul Wilksen kívül neki nincs senkije.

2192. Április 5. 09:00, a Benedict elindul missziójára a Toowomba Katonai Kilövőállomásról Bill H.S. Stephens ezredes parancsnoksága alatt. 34 tengerészgyalogos és a 9 fős legénység (az ezredes nem tud a potyautasról) elindul a küldetésre, aminek útja egy évig tart.

A Benedict fedélzetén

A Benedict majdnem eléri a bolygót, a legénység már talpon van. Az ezredes rájön, hogy egy plusz fő is a hajón tartózkodik, de hiába is próbálja kiszúrni a potyautast, egyszerűen eleve nem ismeri a katonákat. Wilks négyszemközt beszél a tajtékzó tiszttel és közös nevezőre jutnak: tegyen egyszerűen úgy, mintha ő maga kért volna egy civil szakértőt, így a Földre visszatérve senki se fogja letámadni az ezredest, hogy hogyan nem szúrta ki a potyautast egy szigorúan titkos katonai műveletnél. Billie barátságba, majd szerelembe esik egy Mitchell Bueller nevű katonába. Wilks őrmester próbálja eltiltani őket (még látszat feladatokat is rásóz), sikertelenül, mert Billie később lefekszik a férfival.

Az aktust követően megszólal a riadó, valami történt. Bueller a rejtekhelyen hagyja szerelmét, aki nem tudja mi történik. A nő csupán annyit érzékel a külvilágból (egy fali panelen keresztül nézte mi történik a fedélzeten), hogy fegyveresek rohanták le a hajót és valahogy legyőzték a katonákat. A háttérben a Bionational Corporation van, ami kiküldte Patrick Masseyt és egy adag feláldozható androidot, hogy szabotálják el a Benedict misszióját, elvégre a cégnek otthon már van egy alienje és nem kellenek a leendő riválisok. Továbbá Stephens egy beépített ember volt, aki leplezte a támadók érkezését, illetve leszerelte a katonák fegyvereiről az adagolórendszert, ergo nem lehet velük lőni.

Billie aggódik, hogy mi van Wilkssel és Buellerrel, illetve mit terveznek a támadók. Persze megtehetné, hogy ül és vár, mint anno a Rimen az alienek között, ám ezzel nem segítene a többieken. A szellőzőrendszert használva megpróbálja kideríteni, hogy Mitch él-e és ha igen, akkor kiszabadítja.

Akcióban

Billie hámozóval és sodrófával felszerelkezve elindul, hogy fegyvereket szerezzen. A fegyverraktárnál szembesül a ténnyel, hogy azok használhatatlanok, ennek ellenére magára aggat egy gránátövet, egy karabélyt és tárakat (hátha megtudja fixálni, legrosszabb esetben meg blöffölhet vele). Stephens irodájánál (Billie látta, ahogy az ezredes halott testét az androidok kilökik a zsilipen, meglepi, hogy a tiszt képes volt halálig küzdeni az embereiért, mit sem tudva, hogy Massey végezte ki a feleslegessé vált árulót) meglep egy fegyverest, sodrófával fejen vágja, de ellenfele nem egy egyszerű ember, hanem egy harci szintetikus, aki bár a falnak dől, de nem veszti el eszméletét. Billie a hámozókéssel hasba szúrná ellenfelét, de az android félreüti a kezét, így a kés a bordáktól majdnem a nyakig okoz felületi sebet. Ezt követően a szemet veszi célba, hiszen mögötte az agy van. A szintetikus kihúzza a pengét (amivel a szemet is kirántja), majd némán összeesik. Billie kíváncsi, hogy mit keresett itt egy őr, ezért bemegy Stephens irodájába, ahol a leszerelt fegyver alkatrészeket találja meg. Helyére pattintja saját karabélyán a hiányzó darabot, majd betáraz. Végre van használható fegyvere, amivel kimentheti az őrmestert, aztán majd a többieket.

Csupán a véletlenen múlik, hogy nem rohan bele a Wilkset kísérő androidba. Billie óvatosan követi őket a hídra. Massey ugyanis maga mellé rendelte az őrmestert, mert kezdenek kicsúszni a dolgok a kezéből (minden katonát és legénységi tagot leküldött a bolygóra alien keltetőnek). Mitch és emberei ugyanis fegyverhez jutottak és szépen tizedelik az androidokat.

Wilksnek utasítania kell katonáit, hogy tegyék le a fegyvert, de ezt nem teszi meg, mert tudja, Massey úgyis megölné. Massey örül annak, hogy az őrmester egy tökös fickó, végre egy igazi ellenfél, de milyen kár, hogy mindegy mit tesz. A szociopata aktiválja a landolóegység önmegsemmisítő rendszerét, majd nevetve felrúgja a rá támadó Wilkset. Massey készülne késével megölni a katonát, ám ekkor Billie közbelép. Massey elejti a kést és mosolyogva tart a nő felé, ecsetelve, hogy egy ilyen szép hölgy úgyse képes olyan szörnyű dologra, mint egy fegyvertelen ember lelövése. Billie tudja jól, hogy kivel van dolga, de mégse tudja magát rászánni a lövésre, egy pillanatig Wilksre néz (aki ordítja, hogy lőjön), de ez hibának minősül. Massey abban a minutumban előrevetődik és földre küldi Billiet. Wilks időben csatlakozik be, fellökve a gyilkost, aki már a falhoz szorított nőt öklözte (Billie igazán rémült, úgy érzi hamarosan kifogják végezni) akinek kezéből a frissen előhúzott pisztoly kirepül. Billie a karabély után megy és egyetlen véletlen lövést tud csak leadni (kigurulva Massey lőtávjából), nem érti miért nem jön ki több, majd rádöbben, hogy nem automatára van állítva. Az egyetlen lövés is elégnek bizonyul: Massey karját találta el. Kabátja alól valamit próbál előhúzni, de a nő lelövi. Éppen időben, Massey már felpattintotta a gránát biztosítókupakját és majdnem lenyomta a gombot.

A szörnyek bolygója

Miután Wilks megszabadul béklyójától, azonnal a kommunikációs panelhez megy, a képernyő megsérült, így nem tudja mennyi idő maradt a robbanásig. Próbálja valahogy leállítani a bombát, miközben Billiet őrködni küldi. Sikerül a kapcsolatfelvétel, Mitchell egysége még él. Wilks leküldi értük a második landolóegységet, csakhogy Walters másodtiszt segélykérése szakítja őket félbe. A másodtisztet és embereit a xenok megtámadták és a fészekbe viszik, azonnali segítségre van szükségük. Mitch katonáival a tiszt után erednek, hogy megmentsék a túlélőket Wilks és Billie tiltása ellenére.

Wilksék, miután a hajón maradt négy androiddal végeznek, beszállnak a landolóegységbe, amivel ahhoz a fészekhez mennek, ahová Mitchék tartanak (az őrmester nem szeretné, ha a nő is jönne, de nem tudja lebeszélni). Wilks előtte időzíti a nukleáris bombákat, hogy 6 óra múlva pusztítsák el a bolygót, így ha nem térnének vissza, akkor is okoznak némi kárt. A landolás sikerrel lemegy, a fészekből csak három fő jön ki: egy Parks nevű legénységi tag, Blake és Bueller, aki hátvédként lemarad. Ekkor egy alien hátulról meglepi és kettészakítja a katonát. Billie ekkor döbben rá, hogy akibe szerelmes, valójában egy szintetikus. Gyűlöli az androidot, amiért ezért nem szólt (az őrmester itt mondja el, hogy pontosan ezért nem akarta hogyha enyelegnének, mert ő tudta Bueller micsoda). Wilks a hajó gépágyújával pépé lövi a támadót és fedezi Blake-et, aki visszamegy Mitchért.

Időközben rengeteg alien kezd előjönni a fészekből, a gépágyú sorra lövi ki a célpontokat, de a muníció véges, míg az áradat szűnni nem akarva tör előre. A landolóegység felszáll, ám néhány xeno sikeresen ráugrik és tönkreteszik a bal hajtóművet. A csapatnak le kell szállnia és meg kellene javítania, ami lehetetlen, mert az alienek ott nyüzsögnek. Az emberek felkészülnek a halálra. Mikor kilépnek, félszáz hullát találnak, ami egy óriási, ormányos humanoid lény műve.

A lény Billie fejében kezd kutatni és előhozza annak elfeledett emlékeit. A nő érzi a hihetetlen gyűlöletet és haragot a xenok irányt, ami az ormányos teremtmény érzelme. Megérti, hogy csak azért mentette őket meg, mert ott voltak az alienek. Billie fejben utasítja az űrutast, hogy távozzon, mert a bolygó órákon belül nukleáris bombákkal lesz elpusztítva. A pilóta elmegy, az emberek pedig egy óra alatt végeznek a javítással, majd felszállnak a Benedictre.

A nukleáris bombák elpusztítják a bolygó élővilágát és ha maradtak is alienek, azok éhen fognak halni táplálék hiánya miatt. Legalábbis Wilks ezt hitte, a valóságban nem okozott maradandó kárt, az alienek köszönik szépen, de életben maradnak. A csapat Massey révén tudja, hogy van a Földön egy alien, de nem törődnek vele, mert mit tehet egyetlen példány? Mélyálomba fekszenek és nem kapják meg a híreket, amik percekkel később jönnek a Föld inváziójáról. Az út vissza 9 hónapig tart, miközben követi őket a pilóta a hajójával.

Újra a Földön

A Benedict túlélői Orona öngyilkossága után 1 héttel tudják meg a rossz hírt, miszerint a Föld elbukott, az alienek majdnem mindenkit megöltek. A csapat leszáll egy katonai intézetnél, hiszen mást úgy se tehetnek. A Föld felé tartva észreveszik, hogy a pilóta hajó idáig követte őket. Mikor leszállnak, egy tábornok fogadja őket, aki szintén vázolja mi történt és hogy evakuáció van, a Földről mindenkit kivonnak akit lehet, majd egy nap visszatérnek és visszahódítják a Földet. A tábornok nem mutat érdeklődést a space jockey iránt, hiszen kit érdekel ez, mikor a bázist több ezer alien ostromolja már most. Az őrmester egyszerűen nem hisz a fülének, a Föld elesett, a katonák távoznak, miközben a civilek (igaz, elég kevés maradt) itt fognak a bolygón ragadni.

A tábornok előhúzza pisztolyát, látva, hogy az őrmester valami ostobaságra készül. Blake ignorálja az egészet és előrelép. Háromszor sül el a fegyver, Blake halálos találatot kap, az utolsó skuló pedig gellert kapva kiiktatja a Benedict egy fontos vezetékét. Wilks megöli a tábornokot és egy katonát, majd menekülésre fogják. Valahogy el kell hagyniuk a Földet egy hajóval, máskülönben a bogarak darabolják őket fel, vagy a bázis alá telepített nukleáris töltetek, amik robbannak, ha a hely elesik.

Hárman (a fészekből megmentett ember, Parks elmenekül) elkezdenek keresni egy teherhajót. A USS American lesz a kiválasztott darab, amire beszerelnek olyan eszközöket, amivel már emberek is utazhatnak a hajón (Wilks négy katonát öl meg útközben, az alkatrészeket pedig más gépekről csenik el). Az American elkezd felemelkedni az automatikus indulóparancs értelmében, a trió beszáll és végignézik, ahogy egy 50 hajóból álló csoporttal elhagyják a Földet. Billie a fejében érzi, ahogy az űrutas rajtuk röhög. Megtudja a lény terveit, miszerint amint az emberek visszaszerzik a bolygót, ő majd leigázza őket. A három túlélő végül befekszik a mélyálom kapszulákba, nem sejtve hová tartanak. A Földön 500-600 millió ember rekedt, akiket a későbbiekben nem csak az alienek, hanem az idegenek oldalán levő emberek is kezdik vadászni. Az infesztáció ráadásul más planétákra is kijutott, az emberiség a kihalás szélére sodródott.

A lentebbi rész a jövőben masszív bővítésen fog átesni!

A USS American fedélzetén

Egy hete hogy felkeltek a mélyálomból. Mitch megközelíthetetlenné válik Billie számára. A nő álmában alieneket érez a hajón, de a többiek nem hisznek neki, bár azért Wilks elmegy vele, hogy körbenézzenek. Egy sav marta ajtón átjutva négy lefagyasztott embert találnak, akikből alienek törtek ki. Egy xeno tetem van az ajtónál, egy élő idegent pedig Wilks lő szét (Billie legszívesebben be sem ment volna a terembe, elfutott volna a félelmében). A párnak futnia kell ha nem akarnak kirepülni az űrbe a sav okozta lyukon át. Egy zsilipajtó majdnem kettévágja Wilkset, Billie egy puskával kitámasztja ezt, így elég időt hagyva a katonának, hogy átcsússzon.

A maradék két idegent egy takarítórobot segítségével a zsiliphez csalják és kirepítik őket az űrbe (ez Billie ötlete), ám a lények megkapaszkodnak kint, ezért Billie mágneses talpú szkafanderben megy ki, hogy végezzen velük (a pisztolyában csak négy lövedék van). Az első alient kicselezi, így az idegen az űrben elsodródik. A másodikat Mitch szétégeti a fúvócsövekkel (Wilks az első xeno leküzdése után visszahívta volna a nőt).

Két nap múlva a hajó leszáll egy Hold nagyságú bolygón, ahol egy kupolabázison landol. Egy szakasz tengerészgyalogos szegezi rájuk fegyvereiket egy Thomas A.W. Spears nevű dandártábornok jelenlétével.

A 3. Bázison

Mitch és Billie.

Billiet és a többieket zárkába viszik, útközben látják, hogy több alient kapszulákba zártak és néhányon vizsgálódnak. A zárkából hamarosan kiengedik őket és Spears dandártábornokkal együtt ebédelnek, aki elmondja tervét, miszerint alienekkel fogja visszavenni a Földet. Billiék belemennek a játékba és eljátsszák, hogy a tábornokkal tartanak.

A tábornok engedélyezi, hogy bárhova mehetnek a bázison belül. Mitchnek egy robot lábat szerelnek fel, ami kiborítja Billiet. A nő videókat kezd nézegetni egy Amy nevű kislányról és családjáról, akik a Földön rekedtek, ettől kezdve érdekli a lány hogyléte, mert különleges kapcsolatot érez iránta.

Az egyik ilyen videónézés közben robbantja ki Wilks a lázadást Spears ellen, Powell őrnagy kérésére (az őrnagy anno kihallgatta a társaságot a zárkában). A bázison a lázadók átveszik a hatalmat. Billie és Wilks egy teherautóba pattannak be, hogy lelőjék a helikopterrel visszatérő Spearst.

A lázadás bukása

Spears egy csali gépet küld maga elé, amit a terepjáró lelő. Wilks és Billie észreveszik, hogy egy másik 'kopter megy feléjük, ezét gyorsan kiugornak és befutnak a bázisba, mielőtt a gép tüzet nyitna. Wilks elkezdi megszervezni a védelmet, időközben Spears kiengedi az alieneket, miközben szakaszával befelé nyomul. A lázadás megbukik és Billie, Wilks Powell őrnaggyal a hajók felé veszik az irányt, hogy elmeneküljenek. Ott elfogják őket, sokkbotokkal leütik őket (pedig már felkészültek, hogy annyi ellenfelet visznek magukkal, amennyit csak bírnak). Buellernek hála megszöknek és felszállnak a USS MacArthurra, ami automatikusan fog felszállni a rajta levő xenokkal (két őr elterelésénél Billie kulcsszerepet játszik, ugyanis meztelenül áll eléjük és elcsalogatja őket, egyenesen Wilks karjaiba, a harmadik őrt már nem gond leküzdeni). A hajónál egy tűzharcban Powell életét veszti. A hajó felszáll a USS Jacksonnal, amin csak Spears utazik. A bolygó körül Mitch utoljára jelentkezik be és elbúcsúzik tőlük. Mitch elmegy, hogy segítsen a maradék túlélőnek harcolni, még ha teljesen reménytelen is a helyzet. A páros mélyálomba fekszik, miközben a két hajó a Föld felé tart.

Megölni Spearst

Csőrakétákkal átmennek Spears hajójára, ahol a tábornok már várt rájuk. A tiszt kikapcsolja a gravitációt és egy pár gránátot dob feléjük. Wilks ezeket szétlövi és a fal mögött rejtőző Spears felé lő. A dandártábornoknak semmi baja nem esik, elmenekül és lehegeszti az ajtókat. Wilks egy blöffel sikeresen rászedni a dandártábornokot, hogy elengedje őket. Mire Spears rájön, hogy átverték, a duó már messze jár. A Gateway állomáson szállnak le, ahol élő adásban látják Spearst, ahogy szörny kommandójával kiszáll, ám nem az történik amire várt, ugyanis a királynő letépi a férfi fejét. Billie és Wilks találkozik a rég halottnak hitt Ripleyvel.

A Gateway állomáson

Billie2.png

Két hét alatt összebarátkoznak Ellen Ripley-vel. Az egyik nap Billie, Wilks és Ripley a Négy Vitorla bárban találkozik, ahol megszületik Ripley fejében egy terv körvonala. Másnap a B-2 konferenciateremben újra találkoznak, ahol már Ripley terve teljes: elfogják és a Földre szállítják az anyakirálynőt, ahol maga köré hívja az idegeneket, ezután atombombával megölik őket.

Elkezdenek álmodókat keresni, Billie a katonai múlttal rendelkezőket keresi. Először Charlene Adcoxot keresi fel, akivel közösen behatárolják álmukban a xenok bolygóját (a nő azonban nem akar a csapattal tartani). A nap folyamán Billie a Földről érkező videókat nézegeti, az egyik ilyenben Carter Dahe és fanatikusai megölnek és megesznek egy embert, Billie ettől okádni kezd. A következő adás még érdekesebb lesz, egy élő adás megy a 4. mentőakcióról, ami kudarcba torkollik, Billie szól Ripleynek és Wilkssznek, hogy kapcsoljanak a 10-V csatornára. A szokásos bárban találkoznak, ahol Wilks közli, hogy legálisan nem lehet hajót szerezni, Ripley nem esik kétségbe, számított erre, ezért már tervbe vette a hajólopást, Billie és Jon Jones dolga a élelmiszer és lőszer beszerzése.

Az este folyamán Adcox felhívja Billiet, ugyanis meggondolta magát és a csapatban akar lenni (látta a mentőakciót). Reggel 08:00-kor a csapat összegyűlik egy végső eligazításra és megkezdődik a hajólopás. Billie a hátramaradtakkal akkor indul el, amikor Wilks üzen nekik, hogy tiszta az út. A USS Kurtz fedélzetén indulnak el a xenok bolygójára, amit majd az álmukban pontosabban behatárolnak.

Újra a Xenomorph Primeon

Egy APC-vel indulnak felderíteni a terepet, de xeno támadás miatt a jármű elromlik (egy palatine próbálta is Billiet kiszedni a járműből, de Adcox még időben szétlövi a xenot). Ripley az anyakirálynőt indul elfogni, miközben a többiek próbálnak életben maradni a feléjük tartó több ezer idegen rohama közben (a xenok csak elmennek mellettük és csak néhány támad). Mire a Kurtz felszedi őket, addigra már az emberek helyzete nagyon szorult volt, hiába lőttek ki egy rakás idegent (Ripley már sikeresen elkapta az anyakirálynőt). A hajóra történő feljutás közben Adcoxot egy alien elkapja és megöli, Billie magát hibáztatja a nő haláláért és meg is siratja a Kurtzon. A Földre tartó út során kiderül, hogy Ripley egy új generációs szintetikus. Billie próbálja megnyugtatni Ripleyt, ami később sikerül (még ha Billie kénytelen majd leordítani a többieket, akik rosszul néznek emiatt Ripleyre).

Út a Földre

A Föld felé tartva a Gateway állomásról elindul egy elfogó hajó. A Kurtz túl lassú, ahhoz, hogy leelőzze és úgy tűnik, hogy itt ér véget az akció, ám Billie kitalál egy tervet. Mozdulatlanságot színlelnek a hajóval, mintha nem tudna már többé mozogni. A másik hajó mikor közel megy hozzá, a Kurtz teljes erővel nekimegy, hogy kárt okozzon a meghajtójában. A terv beválik és a Kurtz leszáll Orona bombáinál.

Megmenteni Amyt

Miközben a csapat átvizsgálja a katonai állomást, addig Billie egy működő siklóval elindul Amy utolsó videofelvételének helyére. Egy Endotech Micro gyárkomplexumban rátalál Amy apjára (a sötét épületben hátulról Billie szájára tapasztja a kezét, a nő abban a hitben, hogy egy fanatikussal áll szemben pár lövést megereszt, mire kiderül, hogy barátról van szó), aki elmondja, hogy lányát két napja elvitték a közeli fészekbe. Billie a fészekben (két háztömbre a gyártól, egy épület alatt) megöli a tucatnyi itt maradt alient (pár csepp savmarást kap a bal lábára és egy karmolást) és kikérdez egy fanatikust. Kiderül, hogy Amyt elvitték a fanatikusok az anyakirálynőnek, mint áldozatot. A fanatikust lelövi és elindul vissza a Kurtzhoz (magával viszi Amy apját is). A Kurtz már felszállt, mert a bombák már élesek és csak a visszaszámláló kódját kell beütni, a felszínt kezdik elárasztani az alienek. Billie sötétedéskor ér vissza a Kurtzra (először azt hiszi, hogy itt hagyták, amitől könnyezni kezd). Próbálják lebeszélni, hogy a fanatikusok hajójához menjen, ahol ezrével lehetnek az idegenek, de Billie továbbra is menni akar, Ripley vele tart.

A siklóval a fanatikusok hajója mellé landolnak. Az alienek támadnak, de annyit lelőnek, hogy egy fal képződik a két hajó között. A hajón 20 emberi hulla között megtalálják, Amyt aki még él (Billie kétségbeesve kereste, hiába öklendezett a látványtól és bűztől). Visszamennek a siklóhoz, de az alienek annyira megrongálják, hogy szivárogni kezd az üzemanyag, Billie lövései pedig begyújtják az üzemanyagot. Az égő hajó az idegenek többségét távol tartja, miközben Billie, Ripley és Amy átmegy a fanatikusok hajójára és felszállnak. A hajóval nem messze a Kurtztól zuhannak le, de nem szereznek súlyos sérülést. Felveszik őket és elindulnak a Gateway állomásra. Ripley aktiválja a bombákat, amik 6 hónap múlva robbannak. Billie életében nem volt még ilyen boldog, hogy megmenthette Amyt.

Hagyatéka

Billie az élményeiről egy naplót írt. A legfontosabb benne az űrutas terve a Földdel, illetve a képességeiről. Ez a napló fontos lesz 2196 szeptemberében, mikor egy space jockey kezdi a Földet átalakítani. A napló Eric D. McQuade kapitánynál van, az USA elnöke a naplóból fontos dolgokat tud meg, hogy mit is tervez a pilóta, így elindulhat a lényhez, hogy megölje, ami sikerül.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement