FANDOM

Billie5

Faj:

Ember

Nem:

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Nincs

2169-ben születik. 2179-ben a Rimen él Russal (apja), Vickettel (öccse) és anyjával, Sarahval. Egy napon egy terepjáróval kimennek a Vasujjak Völgyébe, ahol egy űrutas hajót találnak, ami már régen lezuhant. Billie és öccse a járműben marad és egészen addig várnak, amíg anyja és a család barátja, vissza nem hozza apját, egy arctámadóval a fején.

Rémálom

Visszamennek a kolóniára, ahol megszületik az alien, ami királynővé válik. A kolóniát megfertőzik az idegenek, megölve mindenkit, kivéve Billiet, aki a szellőzőjáratokban bujkál. Egy hónap múlva egy szakasz tengerészgyalogos érkezik meg, de őket is megtámadják az alienek. Billiet majdnem elragadják a xenok és csak Davey Arthur Wilks tizedes célzott lövéseinek köszönhetően szabadul ki. A kolóniát a sérült reaktora pusztítja el, az egyedüli túlélők Wilks és Billie. Később Billie a rokonaihoz kerül a Ferro nevű bolygóra, egészen három évig. Később gyógyintézetbe kerül 2192-ig a rémálmai miatt, amik valójában kitörölt emlékek a Rimről. Ekkor hamuszínbe hajló, fakó barna hajú, halványkék szemű, egyenes orrú, a kelleténél kicsit nagyobb szájú nő.

Találkozás Wilksszel és a szabadulás

Évekig él a gyógyintézetben, ahol nyugtatókon tartják és folyamatosan vizsgálják. Néhányszor az ápolók akarata ellenére lefeküdnek vele. Rémálmai folyamatosan visszatérnek, amik ellen a gyógyszerek hatástalannak bizonyulnak. Egy nap Wilks meglátogatja és a nő megtudja, hogy rémálmai valójában emlékek. Billie ki akar szabadulni, mert már nem bírja tovább. Elkezdi bírálni a kezelést, mire az ápolók a látogatást megszakítják. Billie hiába üti a válaszfalat, Wilks sem tud áttörni.

Hetekkel később az orvosi tanács úgy határoz, hogy kiégetik Billie agyának egy részét a nő ellenkezése ellenére. Billie kitépi magát a két ápoló szorításából, ám a harmadik ápoló így is ártalmatlanítja. Wilks megtudja, hogy mi is fog történni a lánnyal, ezért Billie kimentésére indul. Az őrmester több őrt és ápolót tesz harcképtelenné, végül a második emeletről pókfonállal jutnak ki.

A Benedict fedélzetén

Wilks

Wilks és Billie.

Mivel a USS Benedict hamarosan indul, Wilks magával viszi Billiet a katonai hajóra. Bill H.S. Stephens ezredes erről nem tud. Az út egy évig tart egy alienek uralta bolygóig, ahol a szintetikus tengerészgyalogosoknak egy mintapéldányt kell szerezniük.

Az ébredés után Wilks kiegyezik az ezredessel. Billie beleszeret egy Mitchell Bueller nevű katonába (Mitch nem habozik akár nekimenni Ramirez nevű társának, aki gúnyoldóik Billien). Lefeküdnek, annak ellenére, hogy Wilks többször is eltiltotta őket egymástól. A hajót ekkor egy csapat EXP-Szériás android támadja meg Patrick Massey vezetésével. Stephens ezredes aknamunkájának hála a hajó gyorsan az ellenség kezére kerül. Mindenkit elfognak, kivéve Billiet, akiről nem tudnak.

A hajó legénységet és a katonákat a bolygóra szállítják, kivéve Wilkset. Billie megunva a tétlenséget, a monitorokon keresztül látja, hogy mi is történt. A nő szerez egy sodrófát és egy hámozót, amit fegyverként is használhat. Megöl egy androidot a folyosókon és egy másikat Stephens irodájánál. Ott megtalálja a fegyverek lőszeradagolóját, ami nélkül a lőfegyverek nem működnek. Szerez néhány lőfegyvert és elindul Wilks megmentésére. Az őrmestert Massey éppen készülne megkínozni, de Billie még időben közbelép. Massey kiüti a fegyvert a nő kezéből és előveszi pisztolyát. Billie időben eléri a fegyverét és elsüti azt. A véletlenszerűen leadott lövedék eltalálja Massey vállát, aki a földre zuhan, de már készül rá, hogy gránátjával felrobbantja magát és a többieket. Billie gyorsan fejbe lövi. Wilkssel elpusztítják a hajón maradt négy androidot és egy landolóegységgel leszállnak a bolygóra (az őrmester nem akarta volna magával hozni Billiet, de a nő ragaszkodik, hogy ő is megy).

Mitch titka

Billie3

Az elmegyógyintézetben.

Mitch és szakasza ekkor már fegyverekhez jutott és több androiddal végeztek. Egy másik szakasz tagjait indulnak kiszabadítani a fészekből. Wilks landolóegysége akkor érkezik meg, amikor Mitch, Blake és a egyik hajó személyzete kijön a fészekből. Mitchet hátulról kettészakítja egy alien, Billie döbbenten látja, hogy szerelme vérre fehér és nem vörös, ami azt jelenti, hogy Mitch egy szintetikus. Wilks arcon üti Billiet, hogy térjen már magához. A xenot lelövik és Blake a hajóra hozza Mitchet. A fészekből támadó alienek megrongálják a hajót (a gépágyú kifogyott a lőszerből, ezért tudtak a lények közel jönni). Mindenki felkészül a halálra, de amikor kilépnek, akkor 50 xeno hulláját és egy élő space jockeyt látnak. Billie a fejében érzi a pilóta érzéseit, terveit, stb. Fejben értesíti a lényt, hogy távozzon a bolygóról, mert hamarosan nukleáris bombákkal lesz elpusztítva. Az űrutas elmegy, Wilksék hozzálátnak a javításhoz. Egy óra múlva már a Benedicten vannak és Wilks kilövi a bombákat (azt hiszi, hogy ezzel megöli az összes xenot, de téved). A túlélők mélyálomba fekszenek, hogy 9 hónap múlva a Föld közelében ébredjenek fel.

Visszatérés a Földre

A Föld ekkor már az alienek uralta pokollá válik és csak kevés emberi ellenállási góc maradt. A Benedict egy katonai bázison száll le, ahol összetűzésbe keverednek egy tábornokkal, aki lelövi Blaket. Wilks lelövi a tábornokot, Billienek, Wilksnek és Mitchnek egy másik hajót kell találniuk, mert a Benedict súlyos sérülést szerzett. A USS American lesz a kiválasztott hajó, de előtte utazáshoz szükséges dolgokat szerelnek be. A hajó automatikusan száll fel más hajókkal együtt, percekkel mielőtt az alienek betörtek a bázisra.

Az űrben a space jockey hajót látni lehet és Billie a fejében érzi a lény kárörvendését és tervét, hogy amint az emberek visszaveszik a Földet, a pilóta leigázza őket. A trió befekszik a mélyálom kapszulákba, nem sejtve, hogy merre tartanak.

A USS American fedélzetén

Egy hete hogy felkeltek a mélyálomból. Mitch megközelíthetetlenné válik Billie számára. A nő álmában alieneket érez a hajón, de a többiek nem hisznek neki, bár azért Wilks elmegy vele, hogy körbenézzenek. Egy sav marta ajtón átjutva négy lefagyasztott embert találnak, akikből alienek törtek ki. Egy xeno tetem van az ajtónál, egy élő idegent pedig Wilks lő szét (Billie legszívesebben be sem ment volna a terembe, elfutott volna a félelmében). A párnak futnia kell ha nem akarnak kirepülni az űrbe a sav okozta lyukon át. Egy zsilipajtó majdnem kettévágja Wilkset, Billie egy puskával kitámasztja ezt, így elég időt hagyva a katonának, hogy átcsússzon.

A maradék két idegent egy takarítórobot segítségével a zsiliphez csalják és kirepítik őket az űrbe (ez Billie ötlete), ám a lények megkapaszkodnak kint, ezért Billie mágneses talpú szkafanderben megy ki, hogy végezzen velük (a pisztolyában csak négy lövedék van). Az első alient kicselezi, így az idegen az űrben elsodródik. A másodikat Mitch szétégeti a fúvócsövekkel (Wilks az első xeno leküzdése után visszahívta volna a nőt).

Két nap múlva a hajó leszáll egy Hold nagyságú bolygón, ahol egy kupolabázison landol. Egy szakasz tengerészgyalogos szegezi rájuk fegyvereiket egy Thomas A.W. Spears nevű dandártábornok jelenlétével.

A 3. Bázison

Billie4

Mitch és Billie.

Billiet és a többieket zárkába viszik, útközben látják, hogy több alient kapszulákba zártak és néhányon vizsgálódnak. A zárkából hamarosan kiengedik őket és Spears dandártábornokkal együtt ebédelnek, aki elmondja tervét, miszerint alienekkel fogja visszavenni a Földet. Billiék belemennek a játékba és eljátsszák, hogy a tábornokkal tartanak.

A tábornok engedélyezi, hogy bárhova mehetnek a bázison belül. Mitchnek egy robot lábat szerelnek fel, ami kiborítja Billiet. A nő videókat kezd nézegetni egy Amy nevű kislányról és családjáról, akik a Földön rekedtek, ettől kezdve érdekli a lány hogyléte, mert különleges kapcsolatot érez iránta.

Az egyik ilyen videónézés közben robbantja ki Wilks a lázadást Spears ellen, Powell őrnagy kérésére (az őrnagy anno kihallgatta a társaságot a zárkában). A bázison a lázadók átveszik a hatalmat. Billie és Wilks egy teherautóba pattannak be, hogy lelőjék a helikopterrel visszatérő Spearst.

A lázadás bukása

Spears egy csali gépet küld maga elé, amit a terepjáró lelő. Wilks és Billie észreveszik, hogy egy másik 'kopter megy feléjük, ezét gyorsan kiugornak és befutnak a bázisba, mielőtt a gép tüzet nyitna. Wilks elkezdi megszervezni a védelmet, időközben Spears kiengedi az alieneket, miközben szakaszával befelé nyomul. A lázadás megbukik és Billie, Wilks Powell őrnaggyal a hajók felé veszik az irányt, hogy elmeneküljenek. Ott elfogják őket, sokkbotokkal leütik őket (pedig már felkészültek, hogy annyi ellenfelet visznek magukkal, amennyit csak bírnak). Buellernek hála megszöknek és felszállnak a USS MacArthurra, ami automatikusan fog felszállni a rajta levő xenokkal (két őr elterelésénél Billie kulcsszerepet játszik, ugyanis meztelenül áll eléjük és elcsalogatja őket, egyenesen Wilks karjaiba, a harmadik őrt már nem gond leküzdeni). A hajónál egy tűzharcban Powell életét veszti. A hajó felszáll a USS Jacksonnal, amin csak Spears utazik. A bolygó körül Mitch utoljára jelentkezik be és elbúcsúzik tőlük. Mitch elmegy, hogy segítsen a maradék túlélőnek harcolni, még ha teljesen reménytelen is a helyzet. A páros mélyálomba fekszik, miközben a két hajó a Föld felé tart.

Megölni Spearst

Csőrakétákkal átmennek Spears hajójára, ahol a tábornok már várt rájuk. A tiszt kikapcsolja a gravitációt és egy pár gránátot dob feléjük. Wilks ezeket szétlövi és a fal mögött rejtőző Spears felé lő. A dandártábornoknak semmi baja nem esik, elmenekül és lehegeszti az ajtókat. Wilks egy blöffel sikeresen rászedni a dandártábornokot, hogy elengedje őket. Mire Spears rájön, hogy átverték, a duó már messze jár. A Gateway állomáson szállnak le, ahol élő adásban látják Spearst, ahogy szörny kommandójával kiszáll, ám nem az történik amire várt, ugyanis a királynő letépi a férfi fejét. Billie és Wilks találkozik a rég halottnak hitt Ripleyvel.

A Gateway állomáson

Billie2
Két hét alatt összebarátkoznak Ellen Ripley-vel. Az egyik nap Billie, Wilks és Ripley a Négy Vitorla bárban találkozik, ahol megszületik Ripley fejében egy terv körvonala. Másnap a B-2 konferenciateremben újra találkoznak, ahol már Ripley terve teljes: elfogják és a Földre szállítják az anyakirálynőt, ahol maga köré hívja az idegeneket, ezután atombombával megölik őket.

Elkezdenek álmodókat keresni, Billie a katonai múlttal rendelkezőket keresi. Először Charlene Adcoxot keresi fel, akivel közösen behatárolják álmukban a xenok bolygóját (a nő azonban nem akar a csapattal tartani). A nap folyamán Billie a Földről érkező videókat nézegeti, az egyik ilyenben Carter Dahe és fanatikusai megölnek és megesznek egy embert, Billie ettől okádni kezd. A következő adás még érdekesebb lesz, egy élő adás megy a 4. mentőakcióról, ami kudarcba torkollik, Billie szól Ripleynek és Wilkssznek, hogy kapcsoljanak a 10-V csatornára. A szokásos bárban találkoznak, ahol Wilks közli, hogy legálisan nem lehet hajót szerezni, Ripley nem esik kétségbe, számított erre, ezért már tervbe vette a hajólopást, Billie és Jon Jones dolga a élelmiszer és lőszer beszerzése.

Az este folyamán Adcox felhívja Billiet, ugyanis meggondolta magát és a csapatban akar lenni (látta a mentőakciót). Reggel 08:00-kor a csapat összegyűlik egy végső eligazításra és megkezdődik a hajólopás. Billie a hátramaradtakkal akkor indul el, amikor Wilks üzen nekik, hogy tiszta az út. A USS Kurtz fedélzetén indulnak el a xenok bolygójára, amit majd az álmukban pontosabban behatárolnak.

Újra a Xenomorph Primeon

Egy APC-vel indulnak felderíteni a terepet, de xeno támadás miatt a jármű elromlik (egy palatine próbálta is Billiet kiszedni a járműből, de Adcox még időben szétlövi a xenot). Ripley az anyakirálynőt indul elfogni, miközben a többiek próbálnak életben maradni a feléjük tartó több ezer idegen rohama közben (a xenok csak elmennek mellettük és csak néhány támad). Mire a Kurtz felszedi őket, addigra már az emberek helyzete nagyon szorult volt, hiába lőttek ki egy rakás idegent (Ripley már sikeresen elkapta az anyakirálynőt). A hajóra történő feljutás közben Adcoxot egy alien elkapja és megöli, Billie magát hibáztatja a nő haláláért és meg is siratja a Kurtzon. A Földre tartó út során kiderül, hogy Ripley egy új generációs szintetikus. Billie próbálja megnyugtatni Ripleyt, ami később sikerül (még ha Billie kénytelen majd leordítani a többieket, akik rosszul néznek emiatt Ripleyre).

Út a Földre

A Föld felé tartva a Gateway állomásról elindul egy elfogó hajó. A Kurtz túl lassú, ahhoz, hogy leelőzze és úgy tűnik, hogy itt ér véget az akció, ám Billie kitalál egy tervet. Mozdulatlanságot színlelnek a hajóval, mintha nem tudna már többé mozogni. A másik hajó mikor közel megy hozzá, a Kurtz teljes erővel nekimegy, hogy kárt okozzon a meghajtójában. A terv beválik és a Kurtz leszáll Orona bombáinál.

Megmenteni Amyt

Miközben a csapat átvizsgálja a katonai állomást, addig Billie egy működő siklóval elindul Amy utolsó videofelvételének helyére. Egy Endotech Micro gyárkomplexumban rátalál Amy apjára (a sötét épületben hátulról Billie szájára tapasztja a kezét, a nő abban a hitben, hogy egy fanatikussal áll szemben pár lövést megereszt, mire kiderül, hogy barátról van szó), aki elmondja, hogy lányát két napja elvitték a közeli fészekbe. Billie a fészekben (két háztömbre a gyártól, egy épület alatt) megöli a tucatnyi itt maradt alient (pár csepp savmarást kap a bal lábára és egy karmolást) és kikérdez egy fanatikust. Kiderül, hogy Amyt elvitték a fanatikusok az anyakirálynőnek, mint áldozatot. A fanatikust lelövi és elindul vissza a Kurtzhoz (magával viszi Amy apját is). A Kurtz már felszállt, mert a bombák már élesek és csak a visszaszámláló kódját kell beütni, a felszínt kezdik elárasztani az alienek. Billie sötétedéskor ér vissza a Kurtzra (először azt hiszi, hogy itt hagyták, amitől könnyezni kezd). Próbálják lebeszélni, hogy a fanatikusok hajójához menjen, ahol ezrével lehetnek az idegenek, de Billie továbbra is menni akar, Ripley vele tart.

A siklóval a fanatikusok hajója mellé landolnak. Az alienek támadnak, de annyit lelőnek, hogy egy fal képződik a két hajó között. A hajón 20 emberi hulla között megtalálják, Amyt aki még él (Billie kétségbeesve kereste, hiába öklendezett a látványtól és bűztől). Visszamennek a siklóhoz, de az alienek annyira megrongálják, hogy szivárogni kezd az üzemanyag, Billie lövései pedig begyújtják az üzemanyagot. Az égő hajó az idegenek többségét távol tartja, miközben Billie, Ripley és Amy átmegy a fanatikusok hajójára és felszállnak. A hajóval nem messze a Kurtztól zuhannak le, de nem szereznek súlyos sérülést. Felveszik őket és elindulnak a Gateway állomásra. Ripley aktiválja a bombákat, amik 6 hónap múlva robbannak. Billie életében nem volt még ilyen boldog, hogy megmenthette Amyt.

Hagyatéka

Billie az élményeiről egy naplót írt. A legfontosabb benne az űrutas terve a Földdel, illetve a képességeiről. Ez a napló fontos lesz 2196 szeptemberében, mikor egy space jockey kezdi a Földet átalakítani. A napló Eric D. McQuade kapitánynál van, az USA elnöke a naplóból fontos dolgokat tud meg, hogy mit is tervez a pilóta, így elindulhat a lényhez, hogy megölje, ami sikerül.

Felszerelés

Előfordulás