FANDOM

Stephens

Faj:

Ember

Nem:

Férfi

Nemzetiség:

Amerikai

Munkahely:

Rang:

Ezredes

Halála ideje:

2193 februárja

Halála helye:

Benedict

Az USCM ezredese (azon belül a katonai hírszerzésnél dolgozik), aki egy alienek uralta bolygóra küldött csapat vezetője 2192-ben. Soha nem volt még harcban és tipikus íróasztal katona, ezt még Thomas A.W. Spears is tanúsíthatja, hiszen találkoztak már. A Benedict nevű hajón indulnak el 32 elit tengerészgyalogossal, a hajó 9 tagjával és egy Wilks nevű őrmesterrel, aki már harcolt alienekkel évekkel ezelőtt. Stephens nem hagyja, hogy Wilks plazmafegyvereket vigyen a bevetésre, mert úgy gondolja megteszik a sima M41-E karabélyok.

Előzmények

Wilkssel egy hónappal az indulás előtt találkozik a MILCOM termében. A fejesek akarják, hogy egy tapasztalt katona is menjen, Stephens ez ellen nem tehet semmit, még Orona is világosan elmondja, hogy ez ellen még ő sem tehet semmit, Wilksnek mindenképp mennie kell a csapattal. Senki nem tudja, hogy Stephens titokban a Bionatnak adta el magát. Tájékoztatja a céget, akik EXP szériás androidokat és egy szociopata gyilkost küldenek a katonák megölésére. A Benedict 2192 április 5-én indul el és majd csak 2193 januárjában ér arra a bolygóra, ahol 60 éve egy hajó is járt (azon a hajón a legénység meghalt és egy idegen is volt, a Parti Őrségnek köszönhetően meglettek a koordináták).

Aknamunka

Stephens mikor felébred a kryo kapszulából elkezdi tevékenységét, hogy segítsen Masseynek (a szociopata). Előtte Wilks kiegyezik az ezredessel, mert az őrmester titokban felcsempészte Billiet.

Massey leüti és az űrbe dobja Easleyt egy gránáttal, így öngyilkosságnak tudja beállítani az esetet (a katona hallotta, ahogy az ezredes előkészíti a hajó elfoglalását). Később egy másik katonát öl meg, Jones balszerencséjére az volt, hogy akkor vette észre a kijelzőkön a Bionat hajóját, mikor Stephens is jelen van. Jones riadóztatni akar, az ezredes lelövi.

Feladat teljesítve

Stephens a katonákat a hátsó raktérba parancsolja, itt fogják őket el Massey szintetikusai. A Benedict elesik, a támadók két fős veszteséget szereznek, az USCM viszont négy katonát írhat veszteséglistára. A gyors és könnyű akció nagyrészt Stephensnek köszönhető, mert a lőfegyverekről leszedte az adagolószerkezetet, így lőni nem lehetett velük. Az ezredes saját maga fogja el Wilkset. Mikor Massey felbukkan, a férfi elmondja, hogy most már feleslegessé vált, ezért pontosan szíven lövi az ezredest. Hulláját kilövik az űrbe, az árulása végül is sokat segített a kormány akcióját szabotálni.

Felszerelés

  • Szolgálati pisztoly

Galéria

Előfordulás