FANDOM

Rozsas10
Egy dzsungelbolygó, ami a 955-ös szektor túlsó peremén van. A bolygó felszínét néhol mocsarak tarkítják. Élővilágából amit meglehet említeni azok az emberhez hasonló majomszerű lények, párzáskor hangjuk betölti a bolygót, de emberre nem támadnak. Továbbá vannak itt madarak és egy tücsökhöz hasonlító bogár. A 22. század végére létesül egy állomás itt, ami a Weyland-Yutani társaság tulajdonában van. Az állomás ballonokból áll, amik masszív oszlopokhoz vannak erősítve, fel és lejutni lifttel lehet. A gömböket folyosók, hidak és pallók kötik össze. Gyorsan fel lehet építeni és leengedve egy közepes szállítóhajón is elfér, mellesleg olcsó az előállítása. Van még egy leszálló pálya is, amire több hajó is elfér. 30-40 technikus dolgozik itt Kevin Vincent vezetésével. Nagy ritkán jön valaki a bolygóra.

A telep pusztulása

Az állomás észleli a Hunter/Killer Nemesis Berserker egység három túlélőjének segélykérő jeleit, amire válaszkép egy mentőhajót küldenek ki és bevontatják őket az állomásra. Lucas Briggs parancsára azonban nem engednek ki senkit a hajóból, amíg meg nem érkezik a Zen Sarokról (30-35 órányira a Bhundától, napugróval).

A nap nem telik megszokottan, mert két ember eltűnik a dzsungelben és rádiójukon csak furcsa hangok hallatszanak, amit később a közelben is lehet hallani. Nem tudhatták, hogy a predatorok által elhelyezett tojásokból kikelt idegenek azok. Éjszaka a yautják vadászni kezdik az embereket is, arra kényszerítve a technikusokat, hogy hajókkal elmeneküljenek. Később az állomás kigyullad és elpusztul. Machiko Noguchi eme bolygón dönt úgy, hogy visszatér az emberiséghez és a Berserker egység túlélőivel hatalmas veszteséget okoz a két nemkívánatos fajnak mielőtt egy predator siklóval elhagynák a bolygót.

Az állomás munkásainak ismertebb tagjai

  • Kevin Vincent (főnök, halála oka: predator)
  • Tom Cabot (koordinátor és az állomás második legfontosabb embere, halála oka: predator)
  • Matt Windy (forgalomirányító, halála oka: predator)
  • Evanson
  • Cindy (halála oka: predator)
  • Dit (paleontologus, halála oka: predator)
  • Johnathan Callistori (karbantartó)
  • Lee Goldman (pilóta)
  • Les Drucker (pilóta)
  • Chris Aquino
  • Karen (biotechnikus)
  • Rich (biotechnikus)

7 ember esett még a yautják áldozatául. A többiek sikeresen elmenekültek hajókkal.

Galéria

Előfordulás