Advertisement

Egy dupla csillag, ami cirka 40,37 fényévre van a Földtől. A csillagalakzat túlsó végén található egy kopár, atmoszféramentes hold. Itt a végtelen sötétség mellett kisebb-nagyobb kráterek találhatóak, a helynek semmi jelentősége nincs. Éppen ezért ideális hely az űrkalózok számára. A 2170-es években az USCM egy szakaszt küld ki, hogy szerezzék vissza az ellopott Paradox hajót. Senki sem tudta, de a katonák egyenesen egy alien fészekbe mennek bele. Az ügyet eltusolják, csak 5 év múlva indítanak útjára egy újabb csapatot, ami nem jár jobban, Dwayne Hicks tizedes és Maxwell őrmester jelentése szerint "ismeretlen idegen létformák meghatározhatatlan külalakkal" vannak itt, amik miatt a mostani és az előző csapat megsemmisült.

Nem tudni hogy kerültek ide az alienek. Nem feltétlen a Paradox fedélzetén kerültek a holdra, hiszen az égitesten több ellopott űrhajó is van. A kalózok minden bizonyára balszerencséjükre egy eleve fertőzött járművet loptak el, vagy valahogy birtokukba kerültek a xenok, amik elszabadultak.

Előfordulás

Advertisement