Advertisement

A 39. Űrgárda, vagyis az Ördögkutyák egy tengerészgyalogosa. Éppen az Ariel nevű rombolón van, mikor a Weller's World egyetlen kolóniájával megszakad a kapcsolat, ezért az alakulatot oda irányítják. Két évet szolgáltak a Delta-kvadránsban, a pihenőidejüket kellene tölteniük, de mégis misszióra mennek. Akoko Halley őrnagy kiválogat egy kis egységet, amivel majd a bolygóra megy. A katonák között van Bestwick is. Az összesen 8 fős csapatot Halley vezeti, a másodparancnsok Durand lesz.

Néma csend

Nem tudni mi történhetett, de a fő feladat a Weyland-Yutani által végzett kutatási anyagot biztosítani. Kívülről nem látszódnak sérülések és a kommunikációs vonal is jó, mégse jelentkezik senki. Huyck leteszi a siklót, így Nassise, Bestwick, Sprenkel, Misra és Eddols az őrnagy kíséretében páncélszkafanderben kiléphet a toxikus atmoszférájú bolygóra. Keletről közelítik meg a kolóniát, a heves viharok közepette belépnek, majd Bestwick lezárja a zsilipajtót. A folyosón haladva semmi jele harcnak, mégis valami történhetett, mert sehol sincsenek emberek. Nassise mozgásdetektora szerint sincs mozgás, Eddols a kommportra csatlakozva pedig megállapítja, hogy 19 napja nem nyúlt hozzá senki.

Az egység átkutatja a termeket, az irodák, hálóhelyet és raktárak nem rejtenek árulkodó jeleket. Semmi se implikálja, hogy mi történhetett az itt élőkkel. A központi épület következik, a mozgásdetektor észlel valamit, de a lépcsőn felfutva a katonák nem látnak semmit. Égett hús szag tölti meg a levegőt, ezért az emberek a vezérlőterembe mennek. A szétégett bútorok és gépek között mintegy 40 telepes teste van a felismerhetetlenségig összeégve. Az őrnagy Bestwicket és Sprenkelt küldi a testek megszámolására, az emeleten újabb testek kerülnek elő. Nem plazm avagy lángszóró végzett velük, mert az a környezetben is nyomot hagy, valami különleges dolog végzett az emberekkel.

Tűzcsimbókok

Sprenkel mozgást érzékel, felkiált, hogy figyelmeztesse a társait. A katonák védelmi alakzatba tömörülnek, ezzel a folyosó két végét biztosítva. Kis, öklömnyi repülő lények tűnnek fel. Ezek a találatok után forró lángcsóvává robbannak, ezek a kreatúrák végeztek az itt élőkkel. A katonák folyamatosan lövik az áradatot, Eddols testét így is lángok találják el. A katona páncélzat nem ér sokat, a tengerészgyalogos inkább feláldozza magát, a lények közé megy és utolsó erejével még aktivál egy gránátot, amivel magával visz annyi bestiát, amennyit csak tud.

A katonák hasra vetik magukat, senki se sérül meg. Misra, az idegen fajok specialistája nem tudja beazonosítani az ellenséget, ez egy teljesen új faj, ezért Sprenkel adja a tűzcsimbók nevet rájuk (Bestwick elnevezése, a szarcsimbók után). A névadó új áradatot érzékel, ezért Durand visszavonulást akarna, míg Mistra maradna túlélőket keresni. Az őrnagy a kivonás mellett dönt, csak Mista ellenkezik, holott Akoko világosan megmondja, hogy ennyi ideig egyetlen telepes se húzhatta élve. Az új tűzcsimbók áradat beéri a hátráló tengerészgyalogosokat, szabályosan elárasztva a folyosó két oldalát. A plazmafegyverek és felrobbanó lények hője miatt egyre forróbb a levegő, ami érződik a páncélszkafandereken keresztül is. Az emberek izzadni kezdenek, ugyan a páncél valamennyire bírja a lények által okádott tüzet, de ettől az anyag merevvé válik, nehezítve a mozgást, ráadásul a végtelenségig se tud kitartani. Durand felveti azt az ötletet, hogy a keleti szárnyhoz vonuljanak vissza, amit majd lezárnak és visszarohannak a siklóhoz. A nő, Halley és Misra megindul a kijárathoz, míg a többiek fedezik őket.

A mennyezet egy ponton beszakad és az elővédre újabb célpontok támadnak. Ezeket sikerül elintézni, de Mistra a fegyverét a feletteseire fordítja. Az ArmoTech lefizette, hogy egy xenomorfot szállítson le a cég számára innen. Mistra azon megdöbben, hogy Akoko ezt végig tudta, sőt, a cég képviselője őt is megkereste, csak ő nem fogadta el az ajánlatot. Az áruló hátranéz, abban a hitben, hogy tűzcsimbókok vannak mögötte, hiszen Halley annyira bámult mögé. Ez csak egy trükk volt, így az őrnagy, Durand és Bestwick egyszerre lőve intézik el a férfit.

Az egység a sikló felé rohan, csupán 70 méterre járnak, mikor az eddigi legnagyobb támadást szenvedik el. A tűzcsimbókok minden akadályt megolvasztanak maguk előtt, hogy a katonákra vessék magukat. Halley mindvégig halál nyugodt, mintha nem is egy csapdában lennének. Sprenkelt eltalálja egy lángcsóva, de kibírja. Durand alatt pedig beszakad a padló és eltűnik. A katonák maradéka eléri a siklót és távozik a bolygóról.

Felszerelés

Előfordulás

Advertisement