FANDOM

BerserkAlienChestburst

Faj:

Yautja

Nem:

Hím

Klán:

Super Predator Clan

Rang:

Berserker

Halála ideje:

23. század eleje

Halála helye:

LV-412, harci aréna

A Super Predator Clan vezetője, akinek a 23. század elején birtokába jut egy pusztító fegyver, amivel elpusztíthatja a rivális klánt, a Jungle Hunter Clant. Eme fegyvert az univerzum már csak alien néven ismeri.

A terv megvalósulása

Tucatnál is több klántaggal együtt érkezik az LV-412-re, hogy egy ősi predator templom mélyén elfogjanak egy királynőt. Az immár fogoly úrnőtől korlátlan mennyiségű tojást szereznek, csupán a gazdatestek mennyisége jelent akadályt egy hatalmas idegen sereg felállításának. Eme alieneket a klántagok képesek irányítani (nem ismert, hogy úgy mint a Killers Clan, vagy mint Spears). Berserker maga is elsajátítja a galaxis élő fegyvereit irányítani, hogy majd a jövőben velük irtsa ki a Jungle Hunter Clant.

Éles próbaként néhány idegent ereszt egy fogoly yautjára, a harci arénában. A fogoly leküzdi az idegeneket, a felbőszült Berserker ellen azonban semmit sem ér, a rossz vér átszúrja ellenfele fejét, aki ugyan meghal, de még sikerült időben elküldenie egy figyelmeztető üzenetet klántársainak.

Dicstelen végzet

Berserker célja soha nem valósul meg, a Jungle Hunter Clan magányos harcosa és egy, a Weyland-Yutani kutatótelepről elszabadult, kontrollálatlan drone tesz róla, hogy a rossz vérek ne éljenek sokáig. Berserker az arénában ütközik meg az idegennel, ami már így is túl sok kárt okozott. Természetesen Berserker használja váll-lövegét és irányított idegenjeit, hogy végezzen ellenfelével, csupán bizonyos időnként vállalva a közelharcot. A párbajból az idegen jön ki győztesen, de nem öli meg a klánvezért, annál rosszabb sorsot szán neki, megfertőzi egy arctámadóval, később megszületik a Berserker-Alien.

Felszerelés

Galéria

Előfordulás