FANDOM

Maine államból származó férfi, aki belép a seregbe és tizedesi rendfokozatig viszi. 1990-ben kerül az Új-Mexikóban lévő Cole Base állományába, ahol nem tudja megszökni a hőséget.

Az UFO

1991 nyarán hajnalban kiviszi a közeli településre Enoch Nakai tizedest a dzsipjével. Negyed 5-kor veszi fel az indiánt és hiába is faggatja a tegnap történtekről (amikor is három katona halt meg, illetve találtak egy UFO-t), Nakai nem nagyon beszél és inkább a tájat vizslatja. Az álmos Banson (aki alig pár órát aludt, mert a mosodában tiltott kártyapartin szedte meg magát) megszokta a fuvarozást, ő szokta vinni az embereket a településre és vissza.

Nakai elszállítása után visszatár a bázisra, pontosabban a hangárhoz, hogy majd daruval leemelje az UFO-t az egyik teherautóról. Benson ledöbben az idegen hajó láttán, tenyere izzadni kezd és legszívesebben elrohanna. Rajta kívül még három katona, Coates őrmester, Athelry ezredes és pár tudós (OWLF) van dr. Richards vezetése alatt. A betérő Redman őrmester jelentést tesz (megtalálták Kroft és Duncan fellógatott testét), majd távozik levágni a testeket.

Az egyik tudós figyelmes lesz arra, hogy a hajón vörös fények jelennek meg, Benson jön rá, hogy ez egyféle visszaszámlálás, figyelmeztetné a többieket, de az űrhajó felrobban, eltörölve a bázist a föld színéről.

Előfordulás