FANDOM

Nagyvadakra vadászik Afrikában egy TV műsör főszereplőjeként, ahol ausztrálnak adja ki magát (valójában belga). Legveszélyesebb adásait Kongóban adja le. Rászokik az alkoholra, kirúgják és feleségétől is elválik. Mikor Rath Preap rátalál Kuala Lumpur egy rossz hírű bárjában, akkor is kitalált vadászatokról beszél. Az egykori súlyemelőt felbérli, hogy a vadásszigetén adja ki magát vendégnek és úgy lássa el a vendégeket tanáccsal, érdekességekkel. Habár még mindig iszik, Rath telente direkt fizet egy embernek, hogy tavaszra józanítsa ki.

Három évig dolgozik a szigeten, de már nem sokáig bírja, mert az alkohol megártott neki.

Vadásztúra

2008 március közepén egy veterán yautja érkezik a szigetre. Benjamin először is a villában hall a predatorról, hiszen négy vendég látta ahogy két plazmalövedék szétlőtt egy rinocéroszt. Rath nyugtatja őket, hogy csak az ő emberei gyakoroltak. Az este minden vendég leissza magát (John Gustat kivételével).

Másnap (március 22-e) Benjamin kiviszi dzsippel Horia Ursut, Jimmy Taut és Nathan Colquhoun (ők és Gustat látták tegnap a plazmalövedékeket) a vadonba. Itt Tau és Nate elejt egy antilopot, amit Benjamin elkezd megnyúzni, miközben régi történeteket mesél. Horia figyelmes lesz arra, hogy egy ponton a fű másfelé hajol. Figyelmeztetné a többieket, de azok nem figyelnek rá.

Horia pár lövést lead a pisztolyával (egyszer el is találja a lényt), de a vadász így is felborítja Benjamint. A férfi épp hogy feláll (azt hiszi, hogy a többiek ütötték le) mikor megérzi, hogy valami van mögötte, mivel mindenki őt nézi. A predator fogja a fehér fémgyűrűt és Benjamin nyakára teszi, aki félelmében bevizel. A yautja eltűnik, a férfi pedig csontvázzá változik. Csontjait a villába viszik, ahol ott is marad.

Előfordulás