FANDOM

Az USCM szolgálatában áll ez az űrhajó, ami két landolóegységet tud befogadni. 5 főbejárata van, három vészzsilip ajtóval és 9 szervizkapuval. 2192 április 5-én indul el a Toowomba katonai kikötőállomásról 09:00-kor. Szabványos legénység, 1-4. osztag és a Róka szakasszal indul el egy idegenek uralta bolygóra, hogy mintapéldányt szerezzen a kormánynak. 32 Utód Szériás android tengerészgyalogos, egy-egy tengerészgyalogos tiszt és altiszt (ember), 9 fős hajószemélyzet (ember) és egy civil (potyautas) van a fedélzeten.

Története

Egy évig tart az utazás, amikor a bolygó közelében vannak, a Bionat androidjai Massey vezetésével elfoglalják a hajót és két emberen kívül mindenkit levisznek a bolygóra. Billie sikeresen megöli Masseyt és kiszabadítja Wilkset, akivel visszafoglalják a hajót (6 android volt még ott). Egy leszállóegységgel kimentenek két szintetikust és egy embert, majd atombombákkal elpusztítják a bolygó egy részét (csak azt hitték). 9 hónap múlva térnek vissza a már alienek kezén lévő Földre. Leszállnak egy katonai állomáson, ahol a Benedictet eltalálja egy lövedék, ami tönkreteszi a fontos vezetékeket. A haszontalan hajót a bázison hagyják. Egy atombomba pusztítja el a bázist, mivel több ezer alien tört már be, a Benedict a robbanásban semmisül meg.

A landolóegység

Az űrhajó és a célbolygó közötti út megtételéhez használják. Elég nagy befogadóképességgel bír (30-nál valamivel több ember fér bele). A két hajtóművet egyujjnyi vastag rácsozat védi, szükség is van rá, mert ha valami ezen átjut, akkor kárt tehet a bórkarbon lemezekben, vagyis jó esetben nem lehet az űrben repkedni, rosszabb esetben az egész gép felrobban.

Egyetlen fegyvere egy 20 mm-es (páncéltörős) gépágyú. Ez nagyon modern (2193-ban), nemcsak automatikusan beméri a célpontokat, de figyelembe veszi a gravitációt, a szelet és a mozgást. Az eredmény: halálpontos sorozatok, de az újratöltést manuálisan kell végezni, ám addig is, a gépágyú nyomon követi a leendő célpontokat.

Ismert személyzet

  • Blake (szintetikus, túléli a bevetést)
  • Billie (a potyautas, túléli a bevetést)
  • Walters (Stephens után a legnagyobb rangú katona)
  • Parks (a hajó személyzetének tagja, túléli a bevetést)

Galéria

Előfordulás