FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül (maga a szakasz bajos katonákból áll). Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facilityre kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville hajóval, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akik megtanulják az engedelmességet Henry irányába, ha nem akarnak megint egy verést.

Sungun

A lépcsőházban fény derül mi is történt itt: alienek. Henryék a vezérlőterembe mennek, Nylandék két épségben levő E.V.A. Suitot keresnek (mert a sav miatt ennyi ment tönkre a katonáknál), illetve 5 ember marad a lépcsőházban. Az idegenek előjönnek, meghátrálásra késztetve a katonákat, akik újraegyesültek. Egy biztonságos helyen húzzák meg magukat, ahol Dinkel (egy túlélő), Henry, Rake és Chen kimegy az űrbe, hogy a hangárban levő xenokra csapjanak le. A rajtaütés sikerül, kívülről nyitják ki a zsilipet, amelyik alien nem repült ki, azt könnyedén lelövik, illetve foglyul ejtenek egy Bug-Ment és kiszabadítják az Alphatech fegyvereseinek egyetlen túlélőjét, Vormitagot (szkafander volt rajta). Az akció sikeres, a telepen levő alien populáció likvidálva (a Bug-Men 40-50 példánnyal támadott), ám a katonák négy főt vesztenek (egy eltűnt), illetve az Alphatech fegyveresei közül csak egyetlen fő marad életben.

Függőség

Az elfogott Bug-Men behívja őt a zárkába, ahol ad neki egy adag pempőt, amit Beech később terjeszteni kezd a katonák körében (Beech egy ördögi terv áldozata lett, ugyanis Vormitag már áruló, ő csempészte be a pempőt). Miközben a szakasz Bracken's World felszínén harcol, addig Beech vigyázz a Melvillen, de ismeretlen okok miatt kigyullad a hajó és súlyos károk keletkeznek, Beech drogos állapotban ténfereg a hajón mikor az felrobban.

Felszerelés

  • Gépkarabély

Előfordulás