FANDOM

Helene 215 felkelői, akik a 2170-es években harcba keverednek az USCM csapataival. A tengerészgyalogság néha gúnyosan csak Watanabe-nek nevezi a felkelőket, akik az ember lakta területek mélyén tevékenykednek. A tengerészgyalogságnak nem okoznak akkora fejfájást mint a Linna 349 felkelői. A Helene 215 felkelőinek nagyon rossz minőségű lőszerük van, a találatot kapott tengerészgyalogosokból sok nem is hal meg, hanem gyorsan talpra áll. Ellenben az USCM csapatai az M42A Scope Rifle M56 Smartgun, UA 571-C Automated Sentry Gun és M240 Incinerator Unit fegyverekkel szép pusztítást visznek végbe az ellenség soraiban.

A harcok

  • Sana's Pointnál egy századnyi tengerészgyalogos ellen indítanak rohamot. A felkelők nem tartják be a rádiócsendet, ráadásul az egyik épület tetején Brenda Casella őrmester kényelmesen lövi le M42A-jával a támadókat. A roham talán sikeres lehetett volna, ha az őrmester nem irányítja a sentry gunok tüzét a védelem gyenge pontján jövő lázadókra.
  • Az M56 Smartgun is félelmet kelt a felkelők soraiban, egy tűzharc során két smartgunnert kezelő katona könnyedén lelő 8 Beebop fegyverest, a többiek pedig elmenekülnek. Ha M56-ot kezelő katonát látnak, akkor rá koncentrálják a tüzet.
  • Pan So hadnagy egységét a balszerencse veri. Egy tengerészgyalogos táborba akarnak észrevétlenül bejutni, a szenzorok ellen termál ruhát vesznek fel. Egy Xong nevű közlegény viszont elfelejti kikapcsolni IFF-jét, ami vonzza a sentry gunok tüzét. A harcban a közlegény életét veszti, a többieket a tengerészgyalogság foglyul ejti.
  • A hadjárat vége fele Shinowa kolóniáért harcok dúlnak, a tengerészgyalogság orbitális ostromban be is veszi a helyet. Nem tudni mettől meddig tartanak a harcok a bolygón, de mindenképp tengerészgyalogos győzelem a vége, illetve a felkelőknek jóval nagyobbak a veszteségeik.

Előfordulás