FANDOM

Tengerészgyalogos közlegény. Joseph Henry hadnagy szakaszába kerül (maga a szakasz bajos katonákból áll). Elvileg egy kommunikációs állomásra kellett volna menniük és ott őrködni egy évig, de előtte az Alphatech Sungun Facility-hez kell menniük egy rakomány mérgező hulladék leadására. Két nap alatt odaérnek a USS Melville hajóval, ám a Sungun nem válaszol. Alphatech őrök mennek át, de megszakad az összeköttetés velük is. Ezután küldik át a tengerészgyalogosokat, akiket Henry kénytelen elverni, hogy "ösztönözze" őket a felszerelkezésben.

Baráti tűz

A csapat az irányítóterem felé tart, időközben megtalálnak egy halott alient, ami csak annyiban módosítja az akciót, hogy esetleges túlélőket is kell majd találni. Bateman, Maryland és Chorchiani a lépcsőházban őrködik (Carmen Vasquez is itt van, de ő a sérült Cverckora felügyel), amíg Henryék a vezérlőterembe mennek és Nylandék pár működő E.V.A. Suitot keresnek (két katonai szkafander tönkrement a lecsöpögő sav miatt).

Az idegenek lecsapnak, Nylandék csatlakoznak a lépcsőházban lévőkhöz, ekkor veszi kezdetét a káosz. Chorchianit hátulról elragadják a xenok, miközben a megrémült férfi lead néhány lövést, ami eltalálja és megöli Batemant.

Felszerelés

  • Gépkarabély

Előfordulás