FANDOM

Egy szintetikus férfi a Gehelgod birtokában, aki 2142-ben abba a csapatba kerül, aminek feladata dr. Lucien Keitel megtalálása. A tudós és csapata utolsó tartózkodási helye a Shambleau rendszer egyik bolygója körül levő űrutas hajón van. Baal, Jellicoe, Khorfu és Alecto Throop átmennek vizsgálódni.

Veszélyes lelet

Megtalálják Keitelék táborát és egy jeladót, innen kiderül, hogy az adásokat máshonnan sugározták. Khorfu halálsikolyai hallatán Alecto visszaküldi a Rachelre Jellicoet, miközben ő és Baal utánanéznek a férfinak. Khorfu holttesténél egy kifejlett alient találnak, ami rátámad a párosra. Baal hagyja, hogy a xeno vele foglalkozzon, így is alig tud időt nyerni Alectónak, ezért újra eltereli az idegen figyelmét (ekkor már fél karját elvesztette). A xeno ezúttal levágja a fejét, Baal számára ez nem végzetes csapás, ugyanis még tud működni, a fejért később Alecto az életét kockáztatva megszerzi és a Rachelre viszi.

Új test, új program

Baal fejét rászerelik Deimos fejetlen testére (ő egy Weyland-Yutani szintetikus kém volt, akit Mutombo gyorsan elintézett). Baal figyelmezteti társait, hogy a W-Y programja bármikor átveheti felette az irányítást és akkor ő ellenség lesz. Sikerül behatárolni Keitelék helyzetét, ezért is érkeznek meg egy fel nem fedezett bolygóra, azon belül is egy űrutas városba. Baal és Massey maradnak csak a hajón, a többiek lemennek a városba (útközben xenok támadnak rájuk, Mutumbót elragadják, Cain elpusztul, de sikerül megtalálni a tudóst). Massey landol a városban, a xenok érzik a fedélzeten levő tojásokat (Deimos hozta még fel, de nem volt idő kidobni) és próbálnak bejutni, ám ez nem sikerül. Alecto, Jellicoe és Archo kis ideig megpihennek a Rachelen, utána mennek Keitellel beszélni. Eközben Hannibal Sten (Keiteleln kívül csak ő maradt meg a csapatból) be akar jutni a hajóra, Baal beengedi, hiszen már a W-Y átvette felette a hatalmat. Az őrült Sten megfertőzi magát egy arctámadóval, Massey ezt észreveszi és főbe lövi a férfit. Figyelmetlensége következtében megtámadja egy másik arctámadó, hiába kér segítséget Baaltól, az csak szótlanul nézi amíg Massey ereje elfogy.

Az eset után üzenetet kap Alectóéktól, hogy küldik a dokumentumokat amikért részben jöttek. Baal fogadja azokat és hazudik Masseyről, miszerint ő éppen elfoglalt. Baal fog egy tojást és elviszi a városban levő utolsó élő űrutashoz, aki katatóniás állapotban van, tehát nem is tudja, hogy egy arctámadó fertőzi meg. A jockey-xenomorph miután megszületik, hatalmas pusztításba kezd, lerombolja a várost és leöli fajtársait, illetve elpusztítja Baalt is.

Galéria

Előfordulás