FANDOM

Avp-ship05

Vezér:

Ismeretlen

Taglétszám:

44 fő (ismert) az AvP: Requiem történései után

Ismertebb tagok:

A klán nem hivatalos nevét onnan kapta, hogy az Antarktisz közelében levő szigeten tartják meg 100 évenkénti beavatási ceremóniájukat. A klán tagjai a többi yautjához képest magasabbak, izmosabbak. Egy anyahajón utaznak az űrben. Trófeatermüket számos faj koponyája és fegyvere ékesíti, köztük van egy olyan részecskesugárzó, ami egyetlen lövéssel hegyeket tud szétszedni, illetve van olyan primitív is, mint egy kőhegyű lándzsa.

Első vadászatok

Feltehetően a klán a Földre érkező első predatorok között van. Amikor a Bouvet szigeten az emberek piramist építenek nekik a beavatásokhoz, akkor a sziget még nem hómező, mint pár ezer év múlva. A klán 100 évente visszatér, hogy a beavatatlanok átessenek első xenomorph prédájuk megölésén.

A kultusz vége

Az évszázadok múlásával a sziget hómezővé változik és az emberek eltűnnek. A piramis több száz méter mélyen reked a jégmező alatt. 1904-ben a klán beavatatlanjai felhasználják a piramis felett létesített bálnavadásztelep dolgozóit, az emberekből kikeltetik a xenokat.

Utolsó beavatás

100 év elteltével három beavatatlan (Scar, Celtic, Chopper) érkezik a piramishoz. A beavatás csak Scarnak sikerül, de ő később meghal mielőtt a klánja elvinné. A piramis megsemmisül, ezért feltételezhető, hogy a klán a Földre csak vadászatokra jön és beavatásokra nem.

Veszteségek

Egy kisebb hajón Scar holttestéből megszületik egy predalien, ami megöli a hajón levő három predatort, Bull a halála előtt még tud üzenetet küldeni Wolfnak, de arra nincs ideje, hogy pontosan leírja mi is történt.

A klán az AvP: Requiem után 43 ismert tagból és egy vezérből áll. Pontos taglétszámát nem tudni.

Galéria

Előfordulás