FANDOM

Vadászatok sokaságán vesz részt, számos trófeát szerezve. Sikerül megérnie az öregkort, de még nem olyan idős, hogy végleg abbahagyja a vadászatot.

Az ereklye

Ő és klántársai fedezik fel az LV-1201 bolygót 1730-ban. Ideális vadászterületnek tűnik, ezért az ancient predator landol a planétán. Kezdetben pár buhlaghot és kaméleont öl le, ezután vesz észre egy még veszélyesebb prédát: az alieneket. Harcolni kezd velük, sőt, követni kezdi őket a fészkükig. A kanyon, aminek alján van a bejárat, hemzseg a rengeteg óriás féregtől, ahogy az idegenektől is. Ezek ellenére behatol a fészekbe, ahol már pár praetoriant is leöl. Mélyebbre hatolva kiderül, hogy a fészek egy űrutas épületet ölel magába. A yautja kinyitja a gigászi bejáratot, ami mögött ott van az ereklye, amiről legendák szólnak. Az idős vadász újabb hordányi xenot öl le, miközben sikerül aktiválnia az ereklye erejét, ezzel elűzve innen az alieneket. A predator klántársai is megérkeznek és elkezdenek egy vadásztábort felépíteni.

Lefagyasztva

8 hónap múlva kész a tábor, a következő cél elfogni a királynőt. Az idős vadász ott van azon kevés yautja között, akik lifttel mennek le a fészekbe. Gyorsan harcba keverednek az idegenekkel, de sikerül azokat elpusztítani. A királynő elfogásáról le kell mondaniuk, ugyanis egy földrengés során az ereklye deaktiválódik és idegenek tucatjai árasztják el a tábort. A vén yautja visszafordul, hogy mentse amit lehet. Az ereklye kamrában leöli az útjába kerülő temérdek xenot, miközben elhullott vadásztársaitól elveszi fegyvereiket. A yautja célja az ereklye újraindítása és sztázis mező alá vonni a tojásokat. Az első célját teljesíti, a másodiknál azonban már adódnak gondok, ugyanis a panelek mind megrongálódtak, ezért le kell mennie a tojások közé, hogy ott aktiválja a mezőt. Sikerül ezt elérnie, de későn veszi észre a mögötte levő arctámadót.

Ébredés

Eltelik 500 év, a sztázis mező pedig megszűnik. A yautja arra ébred, hogy a sisakja le van verve és a közelében van egy döglött arctámadó. A vadász elindul az ereklye kamrához, ahol lát egy nőt, aki elviszi az ereklyét. A nyomába szegődne, de a predatort körbeveszi pár alien és az egyik a farkával belé fecskendez némi kábító mérget. Ennek ellenére a yautja győzedelmeskedik és idővel elmúlik a kábasága is. A nőt kezdi el követni, de az alienek mindig útjába állnak, ezért nem tudja beérni.

Halál

A nőt sikeresen követi a POD 5-ig. A yautja átjut a védelmi rendszeren és felülről hatol be. Az esti sötétség csak könnyíti bejutását. Már csak az ereklyét kell megtalálnia, ami sokáig eltarthat, ha nem tudja hol keresse. Muszáj betörnie a hálózatba, hogy megtudja, hol is van a keresett tárgy, ehhez azonban egy interface panelt kell keresni, hogy a feltörő berendezése alkalmazkodjon az emberi szinthez. Bár emberi létesítményben van, főként az ide beszabadult alienek okozzák a gondot. A predator nem kegyelmez senkinek, legyen az ember, android vagy alien. Sikerül megtudnia hol van az ereklye, a C raktárban. Elveszi a tárgyat, pont Dunya szeme láttára, aki egy üvegfal mögül nézi végig az egészet. A yautja érzi, hogy már nem fog sokáig élni, ezért üzenetet akar küldeni a legközelebbi klánnak. Sikerül eljutnia a kommunikációs terembe, ahol sikeresen elküldi üzenetét (a Nodus Secundus rendszerben ezt Prince és klánja fogadja). Az idős vadász nevetni kezd, ahogy a predalien megszületik belőle. Az ancient teste a POD 5-tel fog a mélybe zuhanni.

Eredményessége

Az LV-1201 bolygón összesen 5 buhlaghot, három kaméleont, 153 warriort, 94 runnert, 7 praetoriant, 49 tojást, 13 arctámadót, négy harci szintetikust, egy kutatót, 27 őrt és 7 sentry gunt pusztított el.

Felszerelése

Galéria

Előfordulás