FANDOM

Vékony, szomorú tekintetű nő, akinek hosszúkás arca van. Az Alien-Föld háború elején tagja egy kommandónak, ami az alien fészkeket deríti fel és számolja fel. Csak ő marad életben. 2193-ban már a Gateway állomáson lakik, de rémálmok gyötrik, mivel álmában fogja az anyakirálynő üzeneteit. Billie és Ellen Ripley egy álmodókból álló csapatot szervez 2195-ben.

Expedíció

Moto csatlakozik a csapathoz, hogy elmenjenek és elfogják az anyakirálynőt. A lopott USS Kurtz hajón hónapokig tartó utazás után elérik a Xenomorph Primeot. Egy APC-n felderítő csapat megy ki, amibe Moto is benne akart lenni, de Ripley nem engedi. Hamarosan leszáll a Kurtz és Ripley segítségével a hajóra kerül az anyakirálynő (a biztonság kedvéért az űrnőhöz vezető ajtót Moto lehegeszti). Ezután felszedik a támadás alatt álló túlélőket, Moto néhány alient szétlő, miközben fedezi a többieket.

Mielőtt a csapat mélyálomba feküdne, megszólal a hajó riadója, amit Ripley indított be, az eszméletlen nőt Moto találja meg és viszi a gyengélkedőbe (csak a Föld közelében derül ki mindenki előtt, hogy Ripley szintetikus).

A királynővel épségben szállnak le (a Gateway elfogóhajóját sikeresen kicselezve), ahol egy atombomba halom közepébe teszik le. Miután a bombákat élesítik, elhagyják a Földet.

Felszerelés

  • Hegesztő
  • Impulzuskarabély

Előfordulás