Advertisement

Amy egy 6 év körüli (2194-ben) kislány, aki az Alien-Föld Háború során a bolygón reked családjával és a hozzájuk csapódó túlélőkkel. Rendszeresen készítenek adásokat, amiket az űrbe sugároznak abban a reményben, hátha valaki látja ezeket és esetleg eljönnek értük.

Anyja neve Mona, apja neve nem ismert, ő 2194-re már halott. Az apa szerepét Burt bácsi veszi át, aki lányaként óvja Amyt. A csoport része még Leroy és Ray, a videó technikus szaki. A túlélők nem csak az alienek, de az őket szolgáló emberek elől is bujkálnak.

Reménykedés

2194-ben egy alkalommal közvetítik (Ray), ahogy egy amerikai városban bujkálnak. Egy újabb légitámadás várható, Burt bácsi a tábortűzbe szór valamiféle port, amitől kékeszöld lesz a láng, ezzel is jelezve a repülőknek, hogy oda ne dobjanak bombát. Mona ekkor tér vissza a sikertelen gyűjtögetésből, míg Leroy még mindig odavan. A bombázás miatt kénytelenek a tartályhoz menni, mert az alienek biztos is, hogy mozgolódni kezdenek, Leroy tudni fogja, hogy majd oda menjen.

Jóval később Amy elkezd videózni két ásó emberkét, akik egy katonai bunkerig akarnak leásni. Burt bácsi megy ki a lányhoz és megdorgálja, hogy rejtőzködnie kellene, de sebaj, majd a mama hallani fog milyen rossz kislány is volt. Ekkor három katona tűnik fel, a „dögetetők”, avagy a Kiválasztottak. Elfogják a két embert, akik elhitték a szándékosan terjesztett mesét a földalatti bunkerről, ami tele van étellel. Simmons vagy King tesznek róla, hogy az egyik menekülő ásót (aki a vezető felé dobja fejszéjét és rohanni kezd), elkapják. A férfi bal bokán kapja a találatot. Amyék végignézik, ahogy az embereket elvonszolják és maguk is menekülőre fogják, mert egy másik csoport Kiválasztott lel rájuk (kis időre elfogva őket). Ray ekkor veszti életét, a feltűnő alienek egyike végez vele.

Szerkesztés alatt!

Billie érkezésekkor Amyt a fanatikusok elfogják és a Földre hozott anyakirálynő elé akarják vetni (a lány szerencséje, hogy a fanatikusok lemészárolt hullái között megbújik, amíg meg nem lelik). Billie és Ripley kimentik Amyt és biztonságban kiviszik a Földről (Jon Jones előtte megvizsgálja, hogy nincs-e benne embrió, szerencsére nem volt), családjából csak az apja marad életben, aki vele együtt hagyja el a Földet.

Galéria

Előfordulás

Advertisement