Advertisement

Rövidke AvP képregény, ami az Aliens: Purge folytatásaként szolgál. 1990 júliusában adta ki a Dark Horse Comics az Aliens vs. Predator: Annual #1 részeként. Ian Edginton írta, Mel Rubi rajzolta, a tusrajz Rob Hunter munkája, a síznezést Dave Stewart végezte, Sean Konot a szöveget írta és végül Philip Amara szerkesztette. 2007 októberében a képregényt újra kiadják az AvP Omnibus: Volume 2-ben, illetve digitálisan 2013 május 1. napján.

Történet

Az Adelaide and Bombay Holdings Alliance bírósága előtt kihallgatják Lotus Hernandez századost, hogy tőle hallják mi is történt az LK176-on, ahol az egész egysége elpusztult. Lotus belekezd: az egysége csupán egyike volt azok közül, amiket a cég Eloise elfogására küldött ki. Hernandez hírt kap egy csapat menekültről az LK176-on, akikre illenek a személyleírások, ennek tudatában azon nyomban elindul az egység. A bolygó trópusi környezete miatt számítható volt egyfajta kemény gerillaharc, ám a leprások vagy idegenek nem mutatkoztak. Vagy legalábbis nem úgy, ahogy arra a céges különítmény számított. Két leprásra leltek fejjel lefele egy fára lógatva. Éltek, de a gégéjüket összezúzták, hogy ne tudjanak beszélni. Utólag belegondolva nyilvánvaló, hogy elterelésre szánták őket, a fegyveresek mialatt leszedték őket, a támadók lecsaptak.

A predatorok felrobbantják azokat, akik a leprásokat szedték le, majd gyorsan lecsaptak, a 9 fős egység rohamos tempóban kezdett csökkenni. Az emberek elvétve tudtak csak tüzelni, egyszerűen esélyük se volt a harcra. Lotus már hallott eme fajról, a predatorokról, akik sportból ölnek embereket, de eddig azt hitte, hogy a veterán katonák kísértettörténetei, nem többek puszta fikcióknál.

A százados arcát egy boxer metszi fel, miközben egy komplett tárat ürít a féltucat vadász egyikébe. Hernandez mázlista: ő megölte a támadóját, de csapata teljesen megsemmisült. Ekkor jön rá, hogy a leprások nem nekik lettek csalinak szánva, hanem másnak. Eloise és alien hordája meglepetésszerűen csap le, gyorsan végezve két predatorral, a többit pedig menekülésre kényszerítik. Hernandez tökéletes helyzetbe kerül: Eloise neki háttal van, csupán egy lövés elég lenne, hogy átlője a gerincét, amivel lebéníthatja. Csakhogy Eloise gyorsan, követhetetlen mozdulattal megfordul és földre küldi a századost, de nem öli meg. Lotus őszintén megdöbben, hogy nem halt meg, sőt, célpontja lágy hangon közli, hogy adjon át egy üzenetet a cégnek.

Eloise megelégelte, hogy rendszerről rendszerre üldözik őt és népét. Ráadásul egy ideje a predatorok is elkezdték őt üldözni, egyszerűen nem tűri többé, hogy üldözött legyen, ha még egy csapatot küldenek utána, akkor háborút fog indítani, egy olyan háborút, amit a cégnek esélye se lesz megnyerni. Hernandez pedig hisz neki, ha erre kerülne sor, Eloise valóban nyerne.

Advertisement