FANDOM

Egyrészes rövid AvP képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 1999 júliusában az Aliens vs. Predator: Annual #1 számában. Alex Maleev írta és rajzolta, Philip Amara szerkesztette. 2007 júniusban újra kiadják az Aliens vs. Predator Omnibus: Volume 1 tagjaként.

Történet

1999, Brodilovo, Bulgária. Elena, aki 6 éve hagyta el szülőfaluját, hogy a Bulgáriai Természettudományi Akadémiának dolgozzon, most visszatér, mert egy különös hullát ástak ki a faluban. A tetem jó állapotban van ahhoz képest, hogy már 2000 éves és nagyon úgy tűnik mintha valami belülről tört volna ki belőle. Elena nem is gondolja, hogy egy predator tetemét láthatja (nincs rajta felszerelés), azt hiszi, hogy ez egy földi faj tagja, ami rég kipusztult.

Elmegy a régi templomhoz, amitől 30 m-re ásták ki a testet. A templom Szent György Temploma és egyidős a tetemmel. Elena megkérdezi régi ismerősét, az idős atyát, de tőle csak egy untig ismert történetet kap Sárkányölő Szent Györgyről. Elena elmegy, a pap pedig lemegy a templom földalatti járatába, ahol egy predator hajó van, benne néhány tojással. A testvériség, aminek tagja az idős atya is, tudja az igazságot. Szent György nem egy sárkányt, hanem egy predalient ölt meg, ami a yautjából született meg, de az igazságra az emberiség nincs felkészülve.