FANDOM

A Dark Horse Comics adta ki ezt a rövid (8 oldalas) AvP képregényt 1999 júliusában. Brian McDonald írta, Pop Mhan rajzolta és Philip Amara szerkesztette. Először az AvP: Annualban jelenik meg, utána 2005-ben újra kiadják (Alien vs. Predator: Whoever Wins...We Lose) két másik AvP képregénnyel, hogy az első AvP filmet reklámozzák vele. 2007-ben megint kiadják az Aliens vs. Predator Omnibus: Volume 2 gyűjteményes kiadásban. Az AvP képregények megjelenési sorában a Lefty's Revenget majd az 1999 szeptember és októberben megjelenő Aliens versus Predator: The Web követi majd.

Történet

The Outpost, egy űrállomás, ahol csempészek gyűlnek össze, hogy cuccaikat eladják. Gazdag itt a fekete piac, a Társaság vizslató szemei elől távol vannak. Egy nap valaki idegen tojásokat hoz be, az állomást rövidesen ellepik az alienek. Egy nő marad életben, aki a hajója felé próbál menekülni, 5 xenot lelő, de végül leterítik. Megjelenik a nő főellensége: Lefty a yautja, akinek az egyik szeme világát évekkel ezelőtt elvette.

A ragadozó ezúttal segít a nőnek: egy tucat idegent elpusztít, de a túlerő lenyomja. A nő magára hagyja, ám előtte odadob neki egy alkarpanelt, hogy robbantsa fel magát és az állomást. A nő a hajóig tartó úton négy idegennel végez mire felszáll. Az állomás soha nem robban fel, talán a ragadozó előbb halt meg mielőtt élesíthette volna a bombát, de a nő ahogy ismeri Leftyt, biztosra véli, hogy élve kijutott (Leftyt utoljára akkor látta, mikor két xenot megölt, de a túlerő leterítette. Összesen 70 idegennel kellett volna végeznie akkor a yautjának). A nő felkészül, hogy újra meneküljön a ragadozó elől.