Advertisement

Rövid (8 oldalas) AvP képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 1999 júliusában. David Ross írta és Philip Amara szerkesztette. Először az Aliens vs. Predator: Annual #1 kiadásban jelenik meg más AvP képregénnyel, utána 2005-ben újra kiadták két másik képregénnyel együtt az Alien vs. Predator: Whoever Wins...We Lose kiadásban, ami limitált számban készült és az első AvP filmet akarták vele reklámozni. 2007 októberben megint kiadták az Aliens vs. Predator Omnibus: Volume 2 gyűjteményes AvP képregény kiadásban. Az AvP képregények megjelenési sorában a Hell-Bentet a sorban majd az Aliens versus Predator: The Web követi (1999 szeptember-október).

Történet

Charon 13, egy kis bolygó egy elfeledett szektorban. A Társaság birtokolja itt a PS-3 geo-termikus állomást, ami 5 mérföld mélységből szívja ki a bolygó magjának energiáját. Dawn Marshall 18 emberrel érkezik ide, hogy munkába helyezze az állomást, de nem tudják, hogy a közelben egy alien fészek van. 5 nap múlva már csak három ember marad életben: Jasmine, Marshall és Kenner. Marshallt a fészekből viszik ki, ahol még van egy predator is, de őt otthagyják. Az emberek elindulnak a mentőkapszula felé, útközben két idegennel végeznek.

A kapszulánál kiderül, hogy valakinek maradnia kell, hogy kilője a többieket. Marshall marad, mivel ő úgyis halott: egy mellkasrobbantó növekszik benne. Jasmine és Kenner soha nem jutnak ki élve, az alienek a kapszulát is elfoglalják. Eközben a predator magához tért, kiszabadult a fészekből és a hajóján felfegyverezte magát. A vadász elindul a fészek felé, hogy megölje a királynőt. 10 alient koncol fel játszi könnyedséggel, az úrnővel vívott harc nehezebbnek bizonyul. A királynőt az állomás aljára sikerül szorítania, ahol éppen hogy meg tud kapaszkodni. Marshall ekkor bukkan fel és lelövi azt a két alient, amik hátulról támadtak volna a yautjára. A ragadozó nem látva más módot, ráugrik a királynőre, ami lezuhan az alant lévő magmába. A két lény együtt pusztul el, Marshall is követi példájukat, mert nem akar a mellkasrobbantó által elpusztulni.

Advertisement