FANDOM

Egyrészes, limitált kiadású képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 2008 márciusában, szigorúan a kétlemezes Aliens versus Predator: Requiem című filmmel lehetett kapni. Mike Kennedy írta és Francisco Ruiz Velasco rajzolta. David Land és Katie Moody szerkesztette. Soha nem került kiadásra máshol, egyetlen egy gyűjteményes kiadásban sem, így ritka AvP képregénynek számít.

Történet

Két roncsmentő ember, Dennis és Carl egy sérült hajót néznek át szkafanderben. A sötét, gravitációmentes jármű belseje egy mészárszéknek ad otthont. A két felfedező 9 ember tetemét leli, amiknek testén sav marta nyomok, vagy fegyverek okozta sebek éktelenkednek. Nem tudják, de nemrég itt predatorok és alienek ölték egymást, amiben a legénység akaratlanul is az áldozat szerepét játszotta. A két ember megtalál egy leláncolt halott királynőt. Ekkor tűnik fel két predator és néhány alien. A két férfi az egyik lyukon kirepül az űrbe (Dennis sodródik ki, Carl utánaveti magát és kampós pisztolyával próbálna visszajutni, de a sav szétmarja a huzalt), ez menti meg őket a robbanástól, amit az egyik yautja idéz elő: három alien megölése után felrobbantja magát. Carl elég a közeli bolygó atmoszférájában, Dennist pedig az életben maradt idegenek fogják majd el.