FANDOM

Dark Horse Comics issue 25

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

1994 Szeptember

Író:

Randy Stradley

Rajzoló:

Phill Norwood

Szerkesztő:

  • Stradley
  • Edward Martin III

Borító:

  • Paul Mendoza
  • Russ Heath
  • Jim Royal
A Dark Horse Comics adta ki 1994 szeptemberében. Randy Stradley írta a történetet, Phill Norwood rajzolta. Stradley és Edward Martin III szerkesztette, Paul Mendoza, Russ Heath, és Jim Royal a borítót készítette. Egy rövid kis képregény, ami a többi nagyobb AvP képregényhez nyújt egy kis előzményt. Újra kiadásban 1996-ban jelent meg az Aliens/Predator: War-ban. 2007 júliusában pedig megint újra kiadták mint az Aliens vs. Predator Omnibus: Volume 1 egyik képregényét.

Az AvP képregények sorában a Blood Time akkor került kiadásra mint az Aliens versus Predator: Deadliest of the Species.

Történet

12 yautja a beavatási vadászaton van a Dto néven ismert bolygón. Top-Knot vezeti őket, rajta kívül még két beavatott van. Light-Stepper (aki a napok óta való keresgélés után talál az alienek nyomára) megöli első idegenét, de elveszti egyik agyarát és a sav szétmarja egyik kezét. Súlyosan megsérül, Two-Stripes ezt látja, de nem segít társának, hanem elveszi a xeno koponyáját és elindul megmutatni, mintha ő vadászta volna le. Amit nem tud, hogy Light-Stepper előbb ér Top-Knothoz (néhány yautja rátalált), így a klán vezére büntetésül meztelenre vetkőzteti, majd kiköti Two-Stripest. A vadászok elmennek, miközben a tehetetlen yautjára lecsapnak a xenok.