FANDOM

Egy rövid Aliens képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 1991 áprilisában a Dark Horse Presents Fifth Anniversary Special részeként. A történetet John Arcudi írta, a rajzokat Simon Bisley csinálta, míg Chris Chalenor színezte. A történetet Randy Stradley szerkesztette.

A képregény legelőször a Dark Horse Presents: Aliens Platinum Edition-ben lett újra kiadva 1992 áprilisában. 2008 márciusában újra kiadták mint az Aliens Omnibus: Volume 3 képregényét. Az Aliens képregények sorában a Reapers egyidőben jelent meg mint az Aliens: Countdown. A két képregény után kiadták az Aliens: The Alien című képregényt.

Történet

Négy reaper bemegy egy hatalmas épületbe, ahol alienek élnek. Gyorsan és könnyedén végeznek a rájuk támadó három idegennel. A reaper-xenomorph királynő a sötétségből kinyúl és elfogja az egyik zöldbőrűt, akinek leharapja fejét. A meghalt lény társai nem tétlenkednek, hanem elvégzik azt, amiért idejöttek: a tojásokat megszerezni és elvinni innen. Az egyik tojásból egy arctámadó ugrik elő, egyenesen a reaper szájába, aki megeszi minden gond nélkül. A tojások végül az egyik piacra kerülnek, mint élelmiszer. A faj ugyanis erre tartja a xenokat: tojásrakásra, hogy azt majd megegyék.