Advertisement

Az Aliens: Outbreak eredetileg Aliens címmel jelent meg, de ismert Aliens: Book One vagy Aliens Vol. 1: Outbreak címen is. A Dark Horse Comics jelenteti meg 6 részben 1988 júliusa és 1989 júliusa között. A Dark Horse első Aliens képregénye lesz, ami elindít egy irányt és a filmek mellett megszületik az Expanded Universe. Eredetileg fekete-fehérben publikálják, később majd színes kiadás is megjelenik, illetve egy javítás. A sztori az Aliens film folytatása lett volna, így Dwayne Hicks és Rebecca Jorden a főhősök. Ezt az Alien 3 értelemszerűen felülírja, ezért a javításban Davey Arthur Wilks és Billie szerepel, akik nem az LV-426 túlélői, hanem a Rimen történt infesztáció megmenekültjei. A történet majd könyv formájában lesz adaptálva és a megkezdett cselekmény számos képregénynek nyújt hátteret.

A történetet Mark Verheiden írta, Mark A. Nelson rajzolta (és a tusrajzt meg borítót is) Ron Randall-lal, Willie Schubert volt a szövegfelelős és Randy Stradley szerkesztette. A történet folytatása Aliens: Nightmare Asylum címen jelenik meg, majd az Aliens: Female War ad lezárást (ezek is kapnak könyv adaptációt). Az Outbreak azonnal pozitív fogadtatást kap, a csupán 2 éves Dark Horse Comics pedig ennek hatására folytatja ténykedését, több mint 100 AvP, Predator vagy Aliens képregényt sikerül kiadni a Marvel féle felvásárlás előtt.

Galéria

Advertisement