FANDOM

Dhp140

Írta:

Philip Amara

Mark Schultz

Rajzolta:

Rick Leonardi

Szöveg:

Steve Haynie

Tusrajz:

Bob Wiacek

Borító:

Bob Wiacek

Rick Leonardi

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

1999 februárja

Egyrészes fekete-fehér Aliens képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki a Dark Horse Presents, Vol. 1 #140-ben, 1999 februárjában. Philip Amara és Mark Schultz írta, Rick Leonardi rajzolta, Bob Wiacek készítette a tusrajzot, Steve Haynie írta a szöveget és Randy Stradley szerkesztette. A boríróképet Leonardi és Wiacek készítette. 2008 decemberében újra kiadják az Aliens Omnibus: Volume 6 részeként

A képregény az Aliens: Apocalypse - The Destroying Angels folytatásaként jelent meg, illetve az Aliens: Wraith előzményeként. Az Aliens képregények sorában a Once in a Lifetime egy időben jelent meg mint az Apolaypse, mindkettő után az Aliens: Xenogenesis következik.

Történet

Kicsivel az Apolacypse történései után. A Weyland-Yutani felfedezi a Tirgu-Mires nevű bolygót, amin alienek élnek. Dr. Natasha Phot küldik a bolygóra, akit a Well's Church régiónál tesznek ki, majd találkozik dr. Kira Nix állat nyelvész szakértővel, közösen mennek tovább az alienek tartózkodási helyéhez, ahol adatokat kell gyűjteniük és majd kihívni a W-Y fegyvereseit.

Az odaúton egy alien követi őket, ám Nix meglövi, ezzel elijeszti a lényt. Pho érdeklődve nézi, ahogy a sav nem marta szét a növényzetet, ergo a helyi élővilág teljesen alkalmazkodott az idegenekhez. Tovább haladnak, ám Pho alatt leszakad a talaj és egy meredek szakadékba zuhan, bár nem esik baja, egy falka alien van vele szemben. Megpróbál feromonokkal kommunikálni velük, ám nem derül ki mennyire lett volna ez hatásos, mert a W-Y fegyveresei közbelépnek. Pho menekülni kezd, de elesik és Nix fogságába kerül, aki fegyvert fog rá és kétszer elsüti azt. A két lövedék megöli a közelben lévő két fegyverest, ám az egyik még nem halt meg, sikeresen meglövi Nixet, akiről kiderül, hogy egy android.

Nix elviszi Phot, aki így a Gehelgodhoz kerül, egyenesen dr. Caspar Tellurian elé. Pho észreveszi, hogy egész végig be volt kamerázva és a Gehelgod ki akarja őt használni (később majd elhallgattatják, mint ahogy tették azt Alecto Throoppal). Mindeközben a W-Y fegyveresei elkezdik megtisztítani a bolygót az alienektől.