FANDOM

Aliens-Infestation

Fejlesztő:

  • Gearbox Software
  • WayForward Technologies

Kiadó:

Sega

Megjelenés:

2011 Október 11.

Megjelent:

Nintendo DS

A Gearbox Software és WayForward Technologies készítette, majd 2011 október 11-én adta ki a Sega. Eredetileg az Aliens: Colonial Marines DS változata lett volna, de végül egy külön történettel rendelkező játék lett belőle. Időrendileg az A:CM előtt játszódik 11 héttel.

USS Sulaco

6 hete, hogy a USS Sulaco elérte az LV-426 planétát és nem tért vissza. A USS Sephora legénysége indul útnak, hogy ezt kiderítsék, a Sulacot Gamma Leporisnál találják meg, a katonák átmennek a Sulacora. A Fire Team Fox (négy fő) egységet a híres tengerészgyalogosPatrick Steele irányítja (nem személyesen, hanem kommunikátoron keresztül). A Fire Team Delta biztosítja a parancsnoki központot, a Fire Team Echo a repülési adatokat szerzi meg, a Fox feladata megkeresni a hajón levő életjel forrását és a Sephorára vinni.

Buddy Whistler első feladata letölteni a hajó információit, illetve biztosítani azt, hogy Steele hozzáférjen a gép különböző funkcióihoz (pl. ajtók kinyitása). Egy rázkódás miatt Buddy egy teremben reked, de a szellőzőn keresztül kijut. Szerez egy hegesztőt is, hogy a lezárt ajtókon keresztül át tudjon jutni. A közlegény az egyik szellőzőben talál egy halott embert, aki a Union of Progressive Peoples-nek dolgozott. Az USCM így tudja, hogy UPP emberek már jártak a hajón. Az UPP néhány harci robotja legyőzése után Whistler megtalálja az életjel forrását. Egy UPP nő, aki azonnal elmenekül mikor megjelenik egy drone. Ettől kezdve az alienek és a tengerészgyalogosok között az egész hajó területén kemény harcok veszik kezdetét.

Az újonc közlegény (aki fél és Steele ver bele lelket) eljut egy fészekbe, ahol a nő van. Legyőzi a királynőt és átviszi a nőt a Sephorára. Tőle megtudják, hogy az UPP megtalálta a Sulacot, letöltötte Lance Bishop memóriáját és egy telepet hoztak létre az LV-426-on, ahol alieneket tenyésztenek.

Ellenfél: egy királynő, egy mellkasrobbantó, 6 arctámadó, 10 tojás, 10 alien és 10 robot. Egyetlen tengerészgyalogos pusztul csak el.

LV-426

Az USCM lebombázná az UPP telepet, de ahhoz meg kellene semmisíteni két ágyút és a radart. A Fox más egységekkel karöltve lemegy a bolygóra és megtámadják a telepet.

Samantha Johnston bejut az építménybe, megküzd az alienek és UPP csapataival. Egy kódkártyát zsákmányol a zuhanyzóban, ám így elázik a robbanószere, amiről csak akkor vesz tudomást, mikor már ott van az első BP-33 Celestial Defense Gun alatt. Visszamegy a létesítménybe és újra harcba keveredik, ám nem hiába vesződik és talál egy adag robbanószert. Felrobbantja a kijelölt célpontokat és egy APC segítségével elmenekül a többi katonával. Az alienek ekkor már harcban állnak az UPP fegyvereseivel (akikből 10-et leölnek). A menekülő katonákat xenok támadják meg, szerencsére a fedélzeti fegyverzet elég tűzerőt biztosít ellenük, ám az APC nekicsapódik a űrutas hajónak, felébresztve a jockey-xenomorphot (az adás Steele és a katonák közt megszakad). Samantha kénytelen megküzdeni vele, a lény legyőzése után a túlélőket felveszik és visszaviszik a Sulacora (az adás visszatért). A Sephora elpusztítja az UPP telepet, a küldetés sikeres.

Ellenfél: egy jockey-xenomorph, két mellkasrobbantó, 55 arctámadó, 29 tojás, 143 alien, 7 robot, 42 UPP őr. 10 tengerészgyalogos hal meg a bevetésen.

USS Sulaco

Egy sodródó Weyland-Yutani teherhajó, alienekkel megpakolva érkezik a Sulaco közelébe. Mire a hajót kilőnék a Sulaco fegyvereivel, azt már bevontatják a Sulaco fedélzetére (a Fox raj feladata lett volna szétlőni, de későn értek vissza az LV-426-ról). A landolt hajóból kiszáll a W-Y általános vállalati dolgozója, Sean Davis, aki elmondja, hogy a hajó rakományát nem pusztíthatják el. A Fox feladata azonban elpusztítani a hajó rakományát (a Sulaco már ekkora nagyjából alien mentes, ám a katonák nagy része nem tudja, hogy a W-Y hajóban xenok vannak). Miközben John Cameron az alieneket öldösi, addig Jimmy Kim és raja kinyitja a konténereket, szabadjára engedve a xenokat.

Cameron elindul a hajó alsó szintjére, mert Patrick különös jelet fog onnan. A tengerészgyalogos egy talált lángszóróval már képes odáig eljutni és szétégetni az ajtókra tapadt xeno váladékot. Az alsó szintre érve John beszáll egy J-5000 Work Loaderbe és így küzd meg a királynővel. Steele javasolja, hogy az úrnőt lője ki az űrbe, amit a katona véghezvisz, a szörnyek királynője hamarosan az űrben találja magát.

Ellenfél: egy királynő, 57 alien és egy tojás.

Phobos

Időközben a Sulaco megérkezik az úti céljához: egy W-Y kutatótelepre a Phoboson, a baj csak az, hogy nem jön adás tőlük.

Brock Paulson elindul kapcsolatot teremteni. A katona nem tud egyenesen felmenni az irányítóterembe, mert az utat automata lövegek állják el, amiket nem tud kiiktatni. Paulson elkezdi felfedezni a földalatti telepet, miközben letölti a térképet és rájön mi is történt itt: alieneken végeztek kutatásokat, amik egy részét az LV-426-ról hoztak. A létesítmény legalján megszerzi a lövegeket deaktiváló kulcsot, így már csak a xenok álják útját, hogy a vezérlőterembe jusson.

Túlélők nincsenek (58 emberi tetemet talál), ellenben gorilla alienek igen. Mielőtt a lift felvinné a terembe, egy hatalmas rengést érzékel, nem is gondolván, hogy egy praetorian okozza, ami a kutatók utolsó barikádját pusztította el. Paulson nem spórolja a gránátokat és lövedékeket, ám a gorilla praetorian így is sokáig húzza.

Ellenfél: egy gorilla alien praetorian, 37 mellkasrobbantó, 18 gorilla alien, 15 alien, 28 arctámadó, 21 tojás.

USS Sulaco

A feladat megtisztítani a Sulacot, de ezt Davis nem engedi és W-Y szintetikusokat küld ki (Cameront már akkor megakarta ölni, mikor megtudta, hogy megakarja ölni az összes xenot, ezért inkább két szintetikust küldött ki, hiába). A Sulaco a Mars felé tart, azzal fenyegetve, hogy a W-Y megszerzi a lényeket, a legrosszabb esetben pedig az összes Marson lakó ember alien keltetőként végzi. A hajót nem tudják leállítani, ezért túl kell terhelni, hogy felrobbanjon. Ez nem sikerül és az egyetlen megoldás, hogy a hajót a Marsnak viszik úgy, hogy az becsapódjon és felrobbanjon.

Az irányt nem lehet felülírni, mert Davis nem engedi. Cameron, aki a rengeteg harc után még egy űrsétát is kénytelen volt elvégezni, elindul a hajó alján levő W-Y alkalmazotthoz. Seant nem Cameron öli meg (nem is akarná), hanem egy empress. A lénnyel vívott harc előtt a haldokló Davis még elmondta Cameronnak, hogy a W-Y még visszajön a hajóért, ez igaznak is bizonyul, csakhogy majd a Sephora is visszatér, újabb legénységgel.

A hajó alját robbanás rázza meg és elkezd távolodni a Marstól.

Ellenfél: 6 tojás, 13 gorilla alien, 115 alien, 33 W-Y szintetikus. A harcban egy-egy tengerészgyalogos és xeno hal meg. A játék cselekménye alatt 45 katona meghal, 20 katona további sorsa ismeretlen marad. Vagy meghaltak a Sulacon a robbanás közben/után, vagy sikeresen kijutottak a hajóról.

Galéria