FANDOM

Dhp101

Írta:

Ron Marz

Rajzolta:

Bernie Wrightson

Borító:

Bernie Wrightson

Szerkesztette:

Bob Schreck

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

1995. Szeptember - Október

Kétrészes képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki a Dark Horse Presents #101-102 részeként 1995 szeptember-októberében, 2008 októberében az Aliens Omnibus: Volume 5 részeként újra kiadják. Ron Marz írta, Bernie Wrightson rajzolta és Bob Schreck szerkesztette. A borítót Wrightson készítette. A képregénynek két évre rá készült egy folytatása, ami egy crossover lett, ez a Batman/Aliens.

Az Aliens képregények sorában az Incubation után jön az Aliens: Mondo Heat.

Történet

1995, az űrt egy űrhajó szeli, fedélzetén 5 szürke. Az egyik legénységi tag rátalál egy tojásra, nem tudja mi az, a közelébe megy és felé hajol, vesztére. A szürkék megtalálják társukat, nem tudják, hogy mi van vele, de mikor az arctámadó leesik a szerencsétlenül járt tagról, visszaengedik dolgozni. Úgy tűnik minden rendben van, amíg a mellkasrobbantó úgy nem dönt, hogy ideje megszületni.

A hajó maradék négy tagja rátalál a hullára, még nagyobb meglepetést okoz mikor a már kifejlett alien lecsap. Megöl egy szürkét és elragad egy másikat, akit keltetőnek használ fel, így már két alien lesz két szürkére. A legénység túlélői felfegyverkeznek, de csak annyit érnek el, hogy az egyik xenot megsebzik. Az utolsó szürke mielőtt meghalna, véletlenül lenyom pár gombot, ami az űrhajót a Föld felé viszi.

A gép Dél-Amerika dzsungelében csapódik be, egy piramis közelében. A két alien túléli a becsapódást, illetve néhány tojás is. Abel Barrett geológus vesztére pont erre jön, rátalál a roncsra, meg az alienekre. Utolsó perceiben egy audionaplóra veszi fel gondolatait hogyan is zuhanhatott le az űrhajó, továbbá arra kéri azt az egyént, aki rátalál a naplóra, hogy pusztítsa el a xenokat és mondja meg a feleségének, hogy szereti. Az egyik alien elfogja és keltetőt csinál Abelből.

Galéria