FANDOM

Egy rövid Aliens képregény, amit a Dark Horse Comics jelentetett meg a Dark Horse Presents #117 számában 1997 januárjában. Mike W. Barr írta a történetet és Gene Colan készítette a rajzokat. Bob Schreck szerkesztette, a borítót Duncan Fegredo készítette. A képregényt 2008 decemberében újra kiadták, mint az Aliens Omnibus: Volume 6 egyik képregényét. Az Aliens képregények sorában a Headhunters előtt az Aliens: Lovesick jelent meg, után jött az Aliens: Pig.

Történet

James és Carla, a fejvadász páros (akik egyben szeretők is) egy aszteroidára szállnak le, ahol remélhetőleg alienek vannak. Az a céljuk, hogy alien koponyákat adnak majd el és ebből gyorsan pénzt keressenek, jó pár trófeájuk van már és úgy tűnik most is rutin feladatra érkeznek. szkafanderbe bújva, felszerelkezve lépnek ki az aszteroida felszínére és indulnak neki a járatnak. Kettéválnak, hogy minél nagyobb terepet fedjenek le és míg James egy lesből támadó arctámadót kap cső végre, addig Carla megtalálja a fészket.

Egy kifejlett alien próbálná hátulról becserkészni a férfit, de Carla látja, ahogy James is értesül arról, hogy van egy hullajelölt mögötte. Egyszerre nyitnak a bestiára tüzet, mindkettő lövedék a nyaknál ér találatot, elpusztítva a bestiát. Miközben a testet közelről vizsgálják (és próbálják eldönteni ki húzhatja be a győzelmi strigulát), egy felsőbb járatból egy újabb alien tűnik fel.

A szörnyeteg a két ember közé ugrik, Carla földre kerül, fegyvere üresen kattan. James próbálna lőni, de az idegen felkapja a férfit és szekunder nyelvével átüti a nyakát. Csakhogy James utolsó tettével még képes halálos lövést leadni. Carla egyedül marad, halott szerelme kihűlő tetemével.