FANDOM

Aliensglasscorridor

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás:

1998 Június

Író/rajzoló:

David Lloyd

Szöveg:

Elitta Fell

Szerkesztette:

David Land

Egyrészes Aliens képregény. 1998 júniusában adta ki a Dark Horse Comics. A képregényt írta és rajzolta David Lloyd, a szöveget Elitta Fell készítette és a szerkesztést David Land végezte. 2008 decemberében újra kiadták mint az Aliens Omnibus: Volume 6 egyik képregényét. Az Aliens képregények sorában a Glass Corridort egyidőben adták ki mint az Aliens: Stalkert, a két képregény után érkezett az Aliens: Wraith.

Történet

Valamikor a második Alien-Föld háború után járunk. Franket, egy 7 éve bérgyilkos férfit rajtakapják ahogy megöl egy embert. Frank menekülni kényszerül és felszáll egy hajóra, ahol régi barátja és néhány menekült van potyautasként. A hajó kapitánya, Corrilo, egy emberrel beszél a fedélzeten levő alienről, hogy mennyit érne. A legénység bejön és követelik a pénzüket, megnézik az alient és elakarják azt pusztítani. A kapitány ellenzi ezt, hamarosan tülekedés történik. Egy eltévedt lövedék átlyukaszt egy kábelt, az alien kiszabadul tartályából és elkezdi a legénységet megölni. Két embert azonnal megöl, Frank felfigyel a sikolyokra, ezért megnézi mi történik. Barátjának egy pisztolyt ad, hogy az utasokat azzal védje meg. Frank a kamerákat nézve megtudja, hogy egy xeno szabadult el. Barátja erre bepánikol és a mentőkabinok felé kezd menekülni, az idegen elkapja. Frank az utasokat az irányítóterembe viszi.

Frank, aki bűntudatot érez a gyilkosság miatt, elmegy, hogy az alient a mentőkabinhoz csalja, hogy a zsilipen keresztül kilőjék. A zsilipnél a falhoz ragasztva megtalálja a legénység további 5 tagját, akik őt nézik. Az utasok kinyitják a zsilipet, így Frank és az xeno kirepülnek az űrbe, a férfi ezzel úgy érzi, hogy helyrehozta hibáját, megváltást nyert.