FANDOM

Egyrészes Aliens képregény, amit 1994 augusztusában adott ki a Dark Horse Comics. A történetet és a rajzokat John Byrne alkotta, Matt Webb színezte és Lynn Adair szerkesztette. Az Aliens képregény sorozatban az Earth Angelt ugyan akkor adták ki mint az Aliens: Stronghold és Aliens: Mondo Pest képregényt. Utánuk következett az Aliens: Berserker.

Történet

A történet az 1950-es években játszódik (néhányan 1954-re teszik a dátumot) az USA-ban. Este egy lezuhanó bruin hajót két civil lát. A két ember a hajóban egy idegen lényt talál, akit kimentenek, mielőtt az porig égne. Nem tudják, hogy amit az arcának hisznek valójában egy arctámadó. A lényt elviszik dr. Daniel Ripley orvoshoz, aki megvizsgálja és észreveszi, hogy az arctámadó lejön a lény fejéről. A bruin felkel, azonnal előtör belőle az earth angel xenomorph mellkasrobbantó, ami elmenekül.

Az erdő közelében levő motoros csehóban a Big Tom által irányított motorosok éppen az idejüket töltik. Egy tag az erdőbe megy, hogy könnyítsen magán, de szembe kerül a kifejlett aliennel. Néhány bandatag indul társuk keresésére, közölük ketten végzik keltetőként.

Daniel összecsomagol feleségével és lányával, hogy minél előbb elhagyják a várost. A kocsival a csehó előtt mennek el. Hamarosan meglátják az alient, fékezésre már nincs idő, az idegent elcsapják. A kocsi kigyullad, mindenki kimenekül és minél messzebb fut a robbanás elől, ami megöli az alient.

Danielék lecsúsznak a dombon és kb. 50 tojás közelében állnak fel. Ekkor érkezik meg Big Tom a társaival. A tojások közelében van az elkapott és megfertőzött három tag is. Az egyikből kirobban a mellkasrobbantó, egyenesen az egyik motorosra, aki elveszti uralmát a jármű felett és a fának csapódik (robbanást idézve elő). Daniel rájön, hogy csak tűzzel tudják a tojásokat elpusztítani. Big Tom nem engedi, hogy fertőzött társai halálra égjenek és megüti Danielt. Az egyik motoros próbálja az egyik emberről lehúzni az arctámadót, de csak annyit ér el, hogy a felső ruhája savas lesz és égni kezd. Daniel lehúzza a felsőt és a tojások közé dobja, majd az egyik motorról elveszi a benzines kannát, amit a tűzre locsol.

A tojások mind elpusztulnak. A helyszínre érkezik a hadsereg, de a lángok miatt csak reggel férhetnek a tetemekhez. Több tucatnyi arctámadó maradványt találnak. Daniel és családja megúszta a rémálmot, ahogy a többi motoros is.

Galéria