FANDOM

Aliens Countdown1

Kiadó:

Dark Horse Comics

Kiadás ideje:

1990. Szeptember - 1991. November

Írta:

Mike Richardson

Rajzolta:

Den Beauvais

Borító:

Den Beauvais

Fekete-fehér képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki 1990 szeptemberében és 1991 novemberében, kétrészes képregény (nem mellesleg ez nagyon ritka képregénynek számít, mert többször nem adták ki). Mike Richardson írta, Den Beauvais rajzolta illetve a borítókat is ő csinálta.

Történet

Három tengerészgyalogos a Földön van, 2193-ban. Egy Bionational Corporation épületbe mennek be, hogy legalább megtudják a cégnek mi köze volt a xenokhoz. Ott egy hullát találnak és egy időzítőt, ami egy nukleáris bombát fog berobbantani és elpusztít mindent 100 mérföldes körzetben. 53 percük van eltűnni innen. A xenok rájuk támadnak. Sylvia és Sandberg 1-1 xenot iktat ki. Az APC-vel mentek volna a Dropshiphez, de egy tucat ex tengerészgyalogos kilövi az APC-t és kirabolná a katonákat, ám a xenok megjelennek. Két útonálló azonnal meghal egy xenoval együtt. A hármas a csatornába menekül (Sandberg újabb lényt lő le). A csatornában egy királynő és 15 tojás van, őket elpusztítják, ám az újabb xenok elüldözik őket (Sandberg megint megöl egy alient). Feljutnak a felszínre, de a Dropship totálkáros állapotban van. Robertson, egy volt rendőr elmondja, hogy ő lőtte le a gépet, mert útonállók akarták elvinni. A katonák elmondják, hogy egy bomba fog robbanni, a rendőr elmegy szólni az embereknek, hogy menjenek fedezékbe, a katonáknak még elmondja, hogy van a közeli épület alján egy bunker, ahol talán túlélhetik a robbanást. A helyet azonban a xenok birtokolják és a katonákat bekerítik. Sylvia négy idegent visz magával mielőtt egy robbanásban meghal, Tomot a xenok ölik meg, de ő is négy idegent visz magával. Phill Sandberg három alient öl meg mielőtt a mellkasrobbantó megöli. Aztán bekövetkezik a nukleáris robbanás.

Galéria