FANDOM

Rövid, egyrészes fekete-fehér képregény, amit a Dark Horse Comics adott ki a Dark Horse Presents, Vol. 1 #121 számában 1997 májusában. A történetet Darko Macan írta, a tusrajzot és rajzot Tommy Lee Edwards végezte, a szövegért John Workman Jr. volt felelős, míg a szerkesztést Bob Schreck és Jamie S. Rich végezte.

Az Aliens képregények vonalában a Border Lines előtt jelent meg az Aliens: Pig majd ezt folytatta az Aliens: Elder Gods, Aliens: 45 Seconds és az Aliens: Havoc. A képregényt később újra kiadták 2008 decemberében az Aliens Omnibus: Volume 6 részeként. Digitálisan 2013 augusztus 14-én látott napvilágot a 45 Sconds, Elder Gods és az Aliens: Once in a Lifetime társaságában.

Történet

O'Bannon's World. Gyarmatizált dzsungelvilág, amelyen megjelentek az idegenek. Az amerikai hadsereg 7. és 14. hadosztályának egységei kerültek bevetésre az infesztáció felszámolására. Az egyik felderítő alakulatban van Branko közlegény, aki sötét múltat őriz: ő és alakulata anno éhező civileket lőtt halomra egy másik bolygón. Jelenleg annyiban változott a helyzet, hogy nem biztonságos állásokban vannak és védtelen emberek helyett vérengző xenokat kell ölniük.

Bár közlegény, mégis 7 embert vezet. A dzsungel mélyén vannak, feladatuk őrjáratozni. A zuhogó eső közben figyelmesek lesznek arra, hogy a mozgásérzékelő jeleket fog: az idegenek túl gyorsan ütnek rajtuk. Branko a nyílt térre vezényli fogyatkozó embereit, ahol végre felvehetik a harcot. A küzdelem így is egyoldalú, a katonák elpusztulnak, míg Branco a szirtről az alant elterülő folyóba zuhan.

A közlegény kiúszik a partra és átvág az alienektől nyüzsgő dzsungelen. Nem érti, hogy miért nem támadják, vagy miért állt el az eső. Egy településnél megtudja ezt a választ: felettese, Henry százados közli vele, hogy fertőzött és ha tovább jön felé, akkor lelövi.